tamiya TA-01 vintage

ik heb vanmiddag een tamiya TA-01 gekocht op de rommelmarkt en ik vroeg me af of jullie er iets vanaf weten,
hij komt uit 1993 heeft 2 mechanische regelaars waarvan een een beetje verpest door gesoldeer, een afgeragde kap me een binnekapje erin met een soort van interieur er zitten ook een lader en zenderset bij
het gekke vind ik dat ik hem bijna niet op internet tegenkom de site van tamiya wel maar er staan er bv maar 5 ofzo op ebay over de hele wereld
het nummer is 58120
de foto's zeggen de rest
full

full

full

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
die had ik wel gevonden maar ik dacht mischien weten jullie er wel wat over
nog bedankt voor de link

Laatst bewerkt:
Wat leuk om zo'n autó op een rommelmarkt te vinden zeg !!!
En nog wel met de doos erbij!
Heb je nog wat foto's van de auto met de body erop?

Gefeliciteerd;)

ik zag de bekende tamiya doos staan toen zag ik pas dat de auto erop stond ik kon hem niet laten liggen :)
de foto's
full

full

het interieur of hoe het ook heet vind ik zelf wel leuk verzonnen en het ziet er best mooi uit al wekt het een beetje het idee van een bartsmit autotje

Laatst bewerkt door een moderator:
ik zag de bekende tamiya doos staan toen zag ik pas dat de auto erop stond ik kon hem niet laten liggen :)
de foto's

het interieur of hoe het ook heet vind ik zelf wel leuk verzonnen en het ziet er best mooi uit al wekt het een beetje het idee van een bartsmit autotje

Dat hadden ze allemaal toen. Heb hier nog een folder liggen van de tamiya euro cup '94
regelement nr 4.
4. De wagen moet voorzien zijn van cockpitset met een coureur

En het hangt er ook een beetje vanaf hoeveel moeite er besteed is aan het verven van de cockpit wat het bart smit gehalte betreft :p

Ik vind de aandijftrein erg veel op die van de Hotshot lijken. ik denk dat je veel onderdelen van de rerelease hotshot kunt gebruiken voor dit chassis.

Hij gaat weg=naar een beter eigenaar xd

ik denk dat ik hem ga verkopen want hij ligt hier maar in de doos en er zijn zat mensen die ze verzamelen enzo en neerzetten
ik plaats hem morgen of overmorgen op het tekoop gedeelte van het forum

Back