tamiya ta 05 trekt naar links

• Topicstarter Topicstarter den_gino
  • Startdatum Startdatum
D

den_gino

Guest
beste mede forummers,

ik ben sinds dit weekend in het bezit van een tamiya ta05,
echter bij de eerste testritten trekt deze ontzettend naar links, weet er iemand hoe ik deze kan bijregelen?

alvast bedankt.

Staan de wielen mooi uitgelijnd? Voelen beide schokdempers gelijk aan? Draait het diff soepel, ...?

de wielen staan naar mijn mening vrij recht en de schokdempers voelen gelijk aan, en met draaien heeft ie ook geen probleem, hoe kan ik zien dat de wielen goed staan? of hoe moeten ze staan?
alvast bedankt

Is dit je 1e RC auto? Zo ja, op je zender heb je een ST-trim zitten waarmee je de 0-punt kunt instellen totdat die rechtuit gaat.

Is dit bekend moet je verder gaan zoeken in een losse band, indien een front oneway diff een doorslaand oneway lager en anders de seetup, de gehele uitlijning en wieldruk.

Is dit je 1e RC auto? Zo ja, op je zender heb je een ST-trim zitten waarmee je de 0-punt kunt instellen totdat die rechtuit gaat.

Is dit bekend moet je verder gaan zoeken in een losse band, indien een front oneway diff een doorslaand oneway lager en anders de seetup, de gehele uitlijning en wieldruk.

met de st trim lijkt het al zeker beter thanks ;)

Als je het idee hebt dat het afwijken met snelheid erger wordt zou ik kijken naar de lagertjes. De weerstand van de lagers links en rechts zou verschillend kunnen zijn waardoor je met hogere toerentallen steeds meer verschil krijgt.

Als je het idee hebt dat het afwijken met snelheid erger wordt zou ik kijken naar de lagertjes. De weerstand van de lagers links en rechts zou verschillend kunnen zijn waardoor je met hogere toerentallen steeds meer verschil krijgt.

bedankt, ga ik straks zeker eens proberen ;)

Back