tamiya ta05 ifs stuuruitslag vergroten

Wie kan mij vertellen hoe ik meer stuuruitslag kan verkrijgen op tamiya ta05 ifs. ik ben al een poosje aan het zoeken maar kan niet echt veel vinden alleen dat mijn horizontale schokbrekers moet verplaatsen naar voren. Dat is reeds al gebeurd. verder kan ik er niks over vinden. Zelf heb ik wel gezien om meer stuuruitslag te krijgen is het afdraaien van de wielassen.

B.V.D. Alex

Dat is leuk maar hier gaat het over een ta05 vdf. Hier zou ik wel wat aan hebbe mits ik de maten heb van het gemaakte beugeltje waar hij nu mee stuurt.

Je bent toch met modelbouw bezig??? Dus ga ermee aan de slag, je hebt nu gezien hoe het zou kunnen. Aan jou zelf de taak om er wat van te maken. Dat is het mooie van modelbouw, niet alles in je schoot geworpen krijgen maar zelf dingen zien, nabouwen en verbeteren...

Dus gebruik de info die je ziet en krijgt en bedenk zelf hoe je hier op JOUW model een werkend iets van kan maken... :p

Het is geen VDF.
Het is wel een Ta05 met een aftermarket chassis. De beugel moet na te malen zijn en anders benader je de eigenaar van de auto voor wat info.

nadat ik vandaag weer een beetje tijd over had maar weer even wezen knutselen met een tevreden eind resultaat.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back