Tamiya TB-01 regelaar(team orion motor)

hallo,
een vriend van mij had een tb-01 gekocht hij heeft er begot geen verstand van (ik een klein beetje maar weet het ook niet) hij heeft hem voor 50 euro gekocht met 3 kappen een lipo van conrad 2s 5400mah overgens tekoop voor een bedrag van 40,-
maar thuis een normale 2000mah 7,2v erop gedaan en hij doet helemaal niks hijn stuurt alleen dat is het enige terwijl de regelaar wel aan staat want het lampje brand

als hij eve 2min aan staa word hij gloeiend heet
wij zijn terug gegaan naar de koper en hebben 30 euro terug gekregen van hem(dus de auto kost eigenlijk maar 20 euro) en kreeg er best veel bij

mijn vriend is zonet naar Fox modelbouw geweest voor te vragen voor een nieuwe regelaar ze zeiden dat die 60,- kostte ik vind dat een beetje overdreven veel voor een regelaar ik denk zelf dat dat goedkoper kan?
weet iemand een regelaar te vinden voor een brushed motor van team orion voor 30 euro

ik hoop dat iemand me kan helpen aan een regelaar te komen of iemand weet waarom hij geen gas geeft

Alvast bedankt en Groeten
Himotopro

vraag bij FOX modelbouw of ze de regelaar door het midden doorzagen, kost de helft maar 30 euro.

Doen ze ook bij de kaasboer....gewoon even vragen.

Mvg. Richard

als het lampje van de regelaar brand kan het ook aan de motor liggen.
brobeer ook eens je hand op de motor de leggen en dan gas geven als je hem dan voelt trillen en je voelt dat die wel wil ligt het aan de regelaar

vraag bij FOX modelbouw of ze de regelaar door het midden doorzagen, kost de helft maar 30 euro.

Doen ze ook bij de kaasboer....gewoon even vragen.

Mvg. Richard

Flauw hoor!, hier heeft de vragensteller toch niets aan,(noch iemand anders)sterker nog je probeert hem niet eens verder te helpen.

@ Himotopro,

Ik weet niet of het ondertussen al opgelost is, maar voor brushed motoren zijn er weldegelijk regelaars te krijg rond de 30 Euro.
Je moet even wat winkels op internet bezoeken en vergelijken.
Via Goole of rcauto.startpagina.nl - Alles over racen met bestuurbare auto's
Ik zag dat een zaak in Deventer op dit moment een Corally regelaar voor 35 Euro aanbied.
Daar komen natuurlijk nog wel verzendkosten bij maar wellicht is er ook een zaak bij jou in de buurt die een aanbieding heeft.

Hoop dat je hiermee wat kunt

Vriedelijke groet

Cor

Back