Te koop Tamiya TB04 PRO met toebehoren

Discussie in '[Te koop] Auto's' gestart door Runalf, 21 sep 2021.

1. Runalf

Runalf

Lid geworden:
    12 mei 2013
    Goedemiddag,

Na wat twijfelen, zet ik mijn Tamiya TB04 Pro met toebehoren toch maar te koop.

Al wat jaartjes geleden dit chassis gekocht (nieuw) en zelf in elkaar gezet. Ik heb er af en toe in Dordrecht mee gedrift, maar die baan is al een tijdje gesloten. Op straat heb ik er niet veel mee gereden.

Hij staat echt al jaren op zolder, heb hem vorige week weer even geprobeerd. Alles werkt naar behoren en loopt echt heel erg soepel. Hij gaat als een trein!

Specs:

Chassis
    - Tamiya TB04 PRO

Motor
    - Hobbywing 8.5t sensored brushless

Servo
    - Savox 1252mg

Zender
    - Futaba T4PL 2.4G S-FHSS (inclusief handleiding)

Kappen
    - BMW M3 (gebruikt)
    - Porsche (gebruikt)
    - Lotus Elise (nog nooit gebruikt)

Let op: De kappen zijn niet van het merk Tamiya, dus het kan zijn dat je de wielkasten nog een beetje verder moet uitsnijden zodat hij niet aanloopt bij het sturen.

Alles waarvan een foto is gemaakt krijg je er bij, dus ook het tasje voor je zender en de tas om de auto in te bewaren/vervoeren. Er zullen misschien nog wat hop-ups opzitten, maar dat is echt te lang geleden. Alles is destijds nieuw gekocht. Ik zou u wel adviseren om een nieuwe LIPO accu aan te schaffen, die worden er meestal niet beter op na een paar jaar. Zitten ook nog wat driftbandjes bij, maar ik kan maar 10 foto;s uploaden helaas.

Ik weet dat het verplicht is om een vraagprijs aan te geven, maar ik heb werkelijk geen flauw idee wat dit waard is. Dus als iemand me kan helpen met een mooie prijs, graag! Fotos zijn bijgevoegd.

En mocht iemand interesse hebben in 2 van deze auto's? Mijn broer heeft precies dezelfde op het zelfde moment gekocht. Samen in elkaar gezet, heeft alleen andere kappen. Zender en tassen etc zijn precies het zelfde. Ook die is nooit veel gebruikt, aangezien we "altijd" samen reden.

Testritje is uiteraard mogelijk, Ik woon in Middelburg.

Met vriendelijke groet,
    Ronald

DSC_0034.JPG DSC_0034_2.JPG DSC_0035.JPG DSC_0038.JPG DSC_0040.JPG DSC_0042.JPG DSC_0043.JPG DSC_0045.JPG DSC_0048.JPG DSC_0050.JPG

Deel Deze Pagina