Sinds gisteren uit het niets stopte mijn Tamiya TT-01R ineens met rijden. Sturen ging wel rijden niet. Ik dacht dat het aan de accu of batterijen lag van de auto/ zender, maar die heb ik nu opgeladen en hij doet nog steeds niets.
Als ik de ESc aan zet en de zender brand het lampje op de ontvanger. Als ik op de zender aan het stuurwiel draai stuurt hij prima naar links en rechts en weer neutraal.
Als ik gas geef of rem doet ie niks. Het lampje op de ESC gaat branden bij volgas of remmen en gaat weer uit bij neutraal. Dit hoort ook zo volgens de handleiding, maar de motor draait niet.
Ik heb al een keer geprobeerd de fabrieksinstellingen te herstellen van de regelaar op de volgende manier:
1.: zender aan
2.: ontvanger/ regelaar aan
3. in neutraal het set knopje op de regelaar indrukken
4.: volgas en weer het setknopje indrukken
5.: remmen en weer het setknopje indrukken
6. nu is het ledlampje op de regelaar weer uit en is de setup compleet, maar de motor draait nog steeds niet.
Ik ben niet door een plas gereden alleen in de tuin. Geen hobbels niks, gewoon uit het niets stopte hij ermee.
Wie helpt mij, want ik kom er niet meer uit.
Als ik de ESc aan zet en de zender brand het lampje op de ontvanger. Als ik op de zender aan het stuurwiel draai stuurt hij prima naar links en rechts en weer neutraal.
Als ik gas geef of rem doet ie niks. Het lampje op de ESC gaat branden bij volgas of remmen en gaat weer uit bij neutraal. Dit hoort ook zo volgens de handleiding, maar de motor draait niet.
Ik heb al een keer geprobeerd de fabrieksinstellingen te herstellen van de regelaar op de volgende manier:
1.: zender aan
2.: ontvanger/ regelaar aan
3. in neutraal het set knopje op de regelaar indrukken
4.: volgas en weer het setknopje indrukken
5.: remmen en weer het setknopje indrukken
6. nu is het ledlampje op de regelaar weer uit en is de setup compleet, maar de motor draait nog steeds niet.
Ik ben niet door een plas gereden alleen in de tuin. Geen hobbels niks, gewoon uit het niets stopte hij ermee.
Wie helpt mij, want ik kom er niet meer uit.