M
masterwebber
Guest
Is er geen parkeerplaats in de buurt bij jullie?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Scheelt dat er geen trekstarter op zit.JaZzMaN251 zei:Leuk om je ervaringen te lezen, je bent bij de enkelen die geen trekstarter/crash-problemen heeft bij z'n eerste auto...![]()
Nee nog niet gekocht. Maar ik vraag me ook af hoe sterk mijn auto dat nodig heeft, in de manual en op de (zeer uitvoerige) DVD wordt er helemaal niet over gesproken. En ik rij momenteel toch een paar keer per week, als ik hem weg ga zetten dan kijk ik wel verder. Ik hoop niet dat ik eigenwijs overkom.Al afterrun gekocht? Het is echt aan te raden hoor.
Tzou jammer zijn mocht je ineens motorproblemen krijgen...
Check ook je luchtfilter regelmatig, als deze droog wordt, krijg je stof en zand binnen in je motor.
Jazeker, in de parkeergarage en wel op niveau -3 om precies te zijn.Joeri86 zei:IN de parkeergarage?? En daar word je niet uitgeschopt?? Het klinkt wel erg goed trouwens, wil ik ook wel eens proberen.
"Altijd"?rs4evo3 zei:er word niet voor niks altijd aangeraden om rtr auto´s voor je gaat rijden eventjes alle schroeven en bouten na te lopen en zonodig te loctiden.