Tamiya Truckers

• Topicstarter Topicstarter Ton Duits
  • Startdatum Startdatum
T

Ton Duits

Guest
Hallo truckers,

Zijn er onder jullie ook truckers woonachtig in de buurt van Beverwijk?
Zo ja. Met hoeveel zijn we dan. Zelf ben ik lid van Modelbouw Vereniging Woubrugge. Laat van je horen. Dit geld ook voor modelbouwers die zich met Tamiya Tanks bezig houden.

Mvg Ton Duits.

Hallo Ton,

Gaat het alleen maar om Tamiya of is Wedico/ScaleArt ook welkom.
Daar deze schalen niet zover uit elkaar liggen.

mvgr Jan

hallo
ik heb voor de tamiya meeting in haarlem een oproep gedaan,
en er kwamen er maar 2 opdagen met trucks,
voor de rest was het beredruk met rc autoos en hartstikke gezellig,
in maart 2009 is het weer in de beijneshal haarlem via eurosound,
das in een sporthal met alle vergunningen,
er is een kantine en mogelijkheid tot koop/verkoop van tamiya modelllen/onderdelen,
het zou wel leuk zijn zoals in het noorden van het land 1 zondag per maand samen te komen,maar nu met die kou zie ik mij niet op een buitenparcour staan rijden en praten met mederijders,
dus als er toch iets geregeld wilt worden door iemand,
vind ik hartstikke leuk,maar laten we dan ook naar zo een georganiseerde meeting toegaan,
dan tref je elkaar sowiezo,
het is allemaal gratis hoor in haarlem meeting!!!!!!!
en voor een meeting in beverwijk ben ik ook wel geintereseerd,
noem maar een plaats en datum,
succes met het regelen,
mvg markioo

Beverwijk

Hallo Truckers,

Zo dat is lang geleden zeg. Heb dit in 2004 opgestart. Leuk dat er nu iemand uit Beverwijk reageerd. Voor wat mij betreft is elke vorm van RC-modelbouw welkom als het maar trucks zijn. Ik heb zelf inmiddels een King Hauler en een Mercedes truck van Tamiya en een Leopard2 tank van Tamiya. En een flatbed trailer van Tamiya. En ik verwacht binnenkort een 2de trailer van Tamiya/Carson. Welke dat is zeg ik nog niet want de Asfalt-Rockers kijken mee. En daar ben ik zelf ook lid van. Dus ik moet nog even voorzichtig zijn met wat ik zeg.

Beverwijk

Sorry hoor, je komt uit Heemskerk. Maar even goed welkom.

Hellaas moet ik nu al bedanken, als het gevoel gegeven wordt dat personen uit Heemskerk eigenlijk niet welkom zijn

Nee hoor dat is niet de juiste uitleg aan mijn woorden. Ik had alleen Beverwijk genoemt in mijn stukje. Toen ik dat las heb ik direkt een nieuw stukje er onder geplaatst. Maar even voor alle duidelijkheid. Er is geen club in deze buurt. Zelf ben ik momenteel lid van Modelbouwvereniging Woubrugge. En aldaar bij het onderdeel De Asfalt-Rockers dat zijn dan truckers. Hier zitten vooral Tamiya truckers 1:14,5 op. En een enkeling rijd met Wedico 1:16 trucks in de rondte. Kijk op Modelbouw Vereniging Woubrugge daar vind je een link voor trucks.

Mvg Ton...

Hallo Ton,

Modelbouwvereniging Woubrugge is mij wel bekent, zelf ben ik lid van Modelbouw Vereniging Papendrecht. Maar in Qoute 1 heb je het zelf over Beverwijk en omgeving vandaar deze reactie.

Back