Tamiya TT-01 / TT-01E

Hallo, ik heb een paar vragen over de "Tamiya TT-01" en de "Tamiya TT-01E".

1. Wat zijn de verschillen tussen de TT01 en de TT01E

2. Er staat dat de TT01E 35km/h haalt, maar haalt hij dat ook echt of alleen met een upgrade?
EDIT: Of met een Lipo accu? Ik heb nu 2x 2400NiHm en een 3600NiHm accu

3. Keuze: TT01 of TT01E (welke is beter)

Laatst bewerkt:
heey

ten eerste hierover zijn al genoeg discussies geweest
maar ik wil je best wat antwoorden geven

1, de tt01e is in prestaties gelijk aan de tt01 maar heeft sterker plastic een plaat over de motor heen tegen vuil e.d ook deels koeling, en een upperdeck.

2, ja hij haalt dit echt meet een standaart accu zonder upgrades

3, tt01e, tevens ook de enige die nog (nieuw) te krijgen is (of je moet een overgebleven tt01 ergens kunnen kopen maar ze worden niet meer neiuw gemaakt)

ik hoop je een beetje geholpen te hebben

gr Dennis

de verschillen met een E en een normale zit hem in de schokdemperbrug die afneembaar is, standaard een kunstof upperdeck, kogellagerbare stuurinrichting, en bruute motor plaat dinges met grote stickers caution hot erop en de rest is volgens mij allemaal hetzelfde gebleven.

snelheid is variabel afhankelijk van je accu's en je motor, de std. 540 silvercan motoren draaien ong. 17000rpm op 7,2 volt, sommige meer, sommige minder.

over je keuze, tsja, dat is aan jouw maar ik zou dan prijs afhankelijk gaan kijken. weet niet wat het verschil is met een TT-01 en een TT-01E kitje.

succes, hoop dat je er wijzer van wordt;)

heey

ten eerste hierover zijn al genoeg discussies geweest
maar ik wil je best wat antwoorden geven

1, de tt01e is in prestaties gelijk aan de tt01 maar heeft sterker plastic een plaat over de motor heen tegen vuil e.d ook deels koeling, en een upperdeck.

2, ja hij haalt dit echt meet een standaart accu zonder upgrades

3, tt01e, tevens ook de enige die nog (nieuw) te krijgen is (of je moet een overgebleven tt01 ergens kunnen kopen maar ze worden niet meer neiuw gemaakt)

ik hoop je een beetje geholpen te hebben

gr Dennis

Dank je wel, maar, ik heb 2 keuzes....
1 TT01E Bouwpakket voor 149,- (met body ongespoten)
Of
1 TT01E ATR (AlmostReady To run) voor 179,- (met gespoten body)
Bij beide zit geen Afstandsbediening (maar die heb ik zelf al)

Een TT-01 zit zo simpel in elkaar, daar heb je geen twee rechterhanden voor nodig.
Als je niet van bouwen houd ga je voor de ATR.

van het bouwpakketje heb je veel meer lol, en weet je gelijk hoe je auto door en door in elkaar zit en is het ook geen probleem als je er iets aan moet versleutelen, body spuiten is ook geen probleem, en als je er een beetje tijd in stopt heb je (meestal) een mooi resultaat.

verder ligt het eraan wat je zelf wilt

Back