Tamiya TT-02B project.

Ik heb deze auto vanavond op marktplaats gekocht.
Dit is een tt-02B Plasma Edge 2.

Ik zal deze auto restaureren en met winst verkopen. Ik heb een gloednieuw plastic chassis besteld zonder krassen of beschadigingen en ik heb een andere auto gekocht die nieuw is en ik zal hem zelf houden en gebruiken als donor voor de auto die ik ga restaureren. Ik heb aluminium aandrijfassen met cardan en aluminium schokdempers gekocht. Ik moet ook de spoiler verven.
Ik heb bestilt en 200 carbonstaal schroeven en ga alle schrowen vervangen.

upload_2023-9-25_23-25-28.png

upload_2023-9-25_23-29-41.png

Laatst bewerkt:
Afhankelijk wat betaald hebt,en met alles wat je erin gaat stoppen,nog mrt winst, kan uitdaging zijn.

Dat klopt, maar ik heb een gloednieuw chassis gekockt voor ongeveer 13 euro inkl verzendkosten (zonder beschadingen) , ik heb aluminium aandrijfassen met cardan gekockt (6 euro) en ik heb aluminium olieschokdempers gekockt (23 euro)

Ik ga de spioler verven en ik heb op mijn kamer extra nieuw onderdelen van plastic dat ik niet hebt nodig. Ook deze onderdelen ga ik andoen. En ik ga alle schroeven vervangen met carbonstaal schroven met ombraco. (4euro)

Ik heb ook een gloednieuwe en ongebruikte motor en esc die ik niet heeft nodig, zelfs voordat ik hem erin moet zetten

Ik heb voor de auto 85euro inkl verzendkosten betalt

Laatst bewerkt:
Nou, ik heb een proefrit gemaakt met de auto en die ging goed, hij had iets sneller gekund, maar ik ben gewend aan nitro- en benzineauto's.
Waar ik een beetje teleurgesteld over was, was de lage snelheid en acceleratie. Het had sneller moeten gaan.

Deze auto is ronduit traag vergeleken met de nitro- en benzineauto's die ik had

Tja, het is maar net wat voor een motor erin ligt, dat heeft niets met de auto specifiek te maken hoewel Tamiya meestal niet meer dan een standaard silvercan Mabuchi 540 mee geeft. Maar ook met nitro heb je trage en snelle auto's, als ik een RTR ding in mijn handen krijg is dat voor mij ook traag.

Tja, het is maar net wat voor een motor erin ligt, dat heeft niets met de auto specifiek te maken hoewel Tamiya meestal niet meer dan een standaard silvercan Mabuchi 540 mee geeft. Maar ook met nitro heb je trage en snelle auto's, als ik een RTR ding in mijn handen krijg is dat voor mij ook traag.

Ik heb borstelose 5400kv en ESC met 80 ampere. LiPo 7,6 volt

Ik heb een nieuw TT-02b van een Winkel gekocht. Maar det spoiler en de kap is erg mooi camelon kleur. Ik vind het mooier zonder stickers op mijn nieuw auto.
Daroom Ik heb stickers angedaan op deze auto zonder geld uit te geven.

Bijlagen

• upload_2023-9-27_22-21-58.jpeg
    upload_2023-9-27_22-21-58.jpeg
    296,6 KB · Weergaven: 84
Ik heb een nieuw TT-02b van een Winkel gekocht. Maar det spoiler en de kap is erg mooi camelon kleur. Ik vind het mooier zonder stickers op mijn nieuw auto.
De carrosserie van de nieuwe auto verandert van kleur afhankelijk van hoe het licht schijnt. Dan kan ik er geen stickers op plakken.
Daroom Ik heb stickers angedaan op deze auto zonder geld uit te geven

upload_2023-9-27_22-24-49.jpeg

Bijlagen

• upload_2023-9-27_22-24-32.jpeg
    upload_2023-9-27_22-24-32.jpeg
    296,6 KB · Weergaven: 89
Laatst bewerkt:
Ik heb extra options aangedaan, ook sommige
nieuw plastic onderdelen en motor en ESC is gemontert.

Het model is gedemonteerd, schoongemaakt, geüpgraded en
weer in elkaar gezet. De auto heeft nieuwe en betere
schroeven met umbraco kop.
Er zitten stickers op, maar dat kun je zien.

upload_2023-9-28_12-26-22.jpeg

upload_2023-9-28_12-26-51.jpeg

upload_2023-9-28_12-27-15.jpeg

upload_2023-9-28_12-27-40.jpeg

upload_2023-9-28_12-36-15.jpeg

Laatst bewerkt door een moderator:
Back