Tamiya TT01 geen vermogen?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Sinds vandaag in het bezit van mijn Tamiya TT01! Ben helemaal nieuw maar heb zeker 2 maanden lang me alleen maar bezig gehouden met informatie opdoen over alles. Nou is eindelijk mijn (2e handse) TT01 binnen. Accu op de lader en even een rondje voorzichtig proefrijden voor het gevoel van de auto.

Na 5 minuten heb ik plotseling helemaal geen vermogen meer. De motor loopt, de servo werkt maar er gaat gewoon geen power naar de wielen. Ik dacht dat de accu wel eens leeg kon zijn. Accu opgeladen en weer opnieuw geprobeerd. Weer hetzelfde. Zojuist de ontvanger ( die los erin lag blijkbaar ) met dubbelzijdige tape vast gezet en nu gebeurd er helemaal niks meer. Geen wielen die sturen. Geen draaiende motor. Niks... Het lampje van de failsave op de ESC gaat wel gewoon branden als de accu is aangekoppeld. Verder gebeurd er niets. Kan iemand mij helpen?!

Alvast bedankt!

En zit er een snellader bij of een gewone lader en hoe lang heb je dat ding geladen? En hoeveel Mah is dat stickpack?

batterij eens doormeten! misschien een slechte batterij.
toevallig niet per ongeluk uw throttle instelling verzet in uw zender?

Snellader, 3000Mah. Dat ding heeft geladen tot 't groene lampje een tijd brandde.. En dat het stickpack verdomme warm werd.. Maar nu is de situatie als volgt. De stickpack zit gewoon eraan. Maar hij doet helemaal niks. Spanning heb ik. Want het lampje op de Failsave brand wel!

Als hij het eerst 5 minuten deed en daarna niks meer dan lijkt me dat er toch iets mis is met die batterij. Dat het lampje gaat branden zegt niet zoveel.Maar kan me vergissen natuurlijk. Check ook anders even of alle draden goed zijn aangesloten. Dus van de ontvanger, esc, servo etcetera..

na de ontvanger te hebben vastgetaped deed hij niets meer!
al ééns gekeken of er een slecht kontact op uw ontvanger is?
beschadigde draden,of een knik ergens, beweeg de draden ééns als je stuurd...
proberen gaat mee hé !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back