tamiya tuning tips ?@

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb JIJ misschien nog meer info?

komop, 'tunen', wat is tunen? velgjes spuiten? ander tandwiel? volledig kogellageren? ombouwen naar onroad? snellere motor? ombouw naar lipo? ombouw naar wedstrijdauto... ?

Wat wil je, een betere auto? een snellere auto? een mooiere auto?

Plaats nu niet binnen de 2 minuten weer een vraag om meer tips maar ga zelf even zoeken op merk/type van je auto, zul je snel genoeg zien welke merken welke tuningsdelen aanbieden, welke winkels welke universele wiel-en velgensets aanbieden, welke modellen een gelijkaardig chassis hebben, ...

hoe hebben jullie je tamiya getuned met wat voor motor , velgen en dergelijken , als je wil maak er dan een foto van het is geen moet ;)

Echt hé, Bijzonder dat ik ook nog reageer. Volgens mij denkt iedereen zoek het lekker zelf uit. En hij reageert toch niet boos

En een setje ledje led lampjes kopen bij conrad is toch niet zo moeilijk. ik kan m'n oma zelfs zo ver krijgen om dat te bestellen, En te monteren En HAHA! Wat hebben we een lol

Waarom vraag je hoe anderen de auto getuned hebben? Het is toch je eigen smaak. Al is het een tamiya met een roze fiat 500 body met hello kitty stickers en leuke witte wieldoppen

Als ik je topics na lees, gaat het precies het zelfde, Open je opeens een topic van een motor Gehehehe Ja.. Dat kan je toch zelf uitzoeken. Je bent toch 14?!

Het is precies wat Tamaniac zegt, geef eens wat meer info.
Een Tamiya tunen, Tamiya heeft tientallen soorten chassis uitgebracht. Van Formule 1 tot Rally auto's, van Crawlers tot Vrachtauto's.
Het éne kan je vreselijk opvoeren, de ander kan je niet eens andere velgen onder zetten.

Je kan beginnen met alle glijlagers te vervangen voor kogellagers.
Andere esc en motor met aangepast aandrijftandwiel.
Stevigere bumper, want harder rijden is harder de stoeprand tegenkomen.
Het budget is de limit.

En je hebt "TaMiYa TuNiNg TeAm BoEkeL" in je onderschrift, dan neem ik aan dat je weet waar je mee bezig bent? Mijn bakker noemt zichzelf ook geen garage.

Ik kijk in mijn glazen bol en zie ook daar niet om wat voor een Tamiya het gaat....

Maar hey, heb je al eens in de handleiding naar de "hopup parts" gekeken? Dat lijstje komt standaard met iedere Tamyia.

Zoals deze:
Tamiya America DF02 Chassis Hop-Ups
(Oeps, ben ik nu helderziend om te weten dat het om een Gravelhound gaat?)

Doe maar lekker kopen.

Lampjes zou ik als ik jou was niet aan beginnen, aangezien er geen standaard monteerbare lampjes zijn ga je ons weer met 20 topics lastig vallen over welke lampjes en hoe te monteren, doe dat AUB niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back