Tamiya Volvo verlengen.

Beste Mensen,

Ik heb een tamiya volvo staan die ik uit elkaar wil gaan halen en een ander model(chassis)van wil gaan maken.
Nu heb ik al veel topics gelezen maar wat kun je nu als beste gebruiken als je een chassis wilt verlengen.
Ik wil ongeveer de lengte van de Mercedes bakwagen halen.

Graag jullie advies/mening over hoe je het beste kunt verlengen.

Hieronder het model wat uit elkaar zal gaan.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat is het beste? Dat zal ook van jezelf afhangen. Kun je en wil je echt verbouwen, zelf gaatjes boren, beetje dremelen etc. Dan zou je ook naar een bouwmarkt kunnen en daar de wat goedkopere U-profielen halen. Houd je van meer kant en klaar spul, dan kun je inderdaad beter de modelbouwshops afschuimen.

alfer profielen komen t meeste in de buurt van de tamiya profielen qua maat
mooiste is de balken van de mercedes te nemen
hoef je niks te tekenen en boren en is gelijk in kleur
als je langer wilt kan je ook de knight hauler balken nemen maar dan moet je achter wel boren
want de mercedes heeft maar een kort bakkie erop zitten hoor,
op marktpl staat nu toevallig een scania te koop op een mercedes chassis
neen is niet van mij

Nou het probleem is door een vriend van me (topgun) beantwoord.
Hij had nog chassisbalken liggen van een aeromax .
Topgun bedankt en we gaan beginnen.

ja speedie het is geen topgun meer he dat weet je wel het is nu crazy trucker je weet dat me e-mail toen op hotmail gehackt was dus ik moest een nieuw profiel maken en ik weet niet hoe ik dat moet veranderen he zodat ik het profiel en de spullen terug kan krijgen van me toppic topgun maar dat kom wel weer goed
maar wij truckers moeten erlkaar helpen he nou veel bouw plezier
nou laterzzzzzzzzz en keep on trucking

groetjes crazy trucker oftewel TOPGUN

Ik moet hoogstwaarschijnlijk toch zelf chassis balken maken wat het komt niet uit.
Het lijkt dat de chassis balen van een aeromax te kort zijn om een haakarm systeem te maken.

Ik heb ook nog een topic gemaakt om de juiste maten te verkrijgen want op internet is het zoeken naar die speld .

Back