Tamiya XB TT01 Audi A4 DTM 2006

• Topicstarter Topicstarter cino_007
  • Startdatum Startdatum
C

cino_007

Guest
Hallo mensen,

ik heb al sinds een tijdje (maand of 2) een nieuwe ''Tamiya XB TT01 Audi A4 DTM 2006'' gekocht (staat op het doosje) en ik wou weten of dat nou egt iets goed is om mee te starten of was dat een geslaagde verkoop praatje. heb er bakken met geld voor uitgegeven en wil natuurlijk mijn geld terug verdienen met het pret wat ik eruit kan halen. Ik woon in zoetermeer en ben een jonge ventje van 23 jaar :D (geen jeugd gehad hehehe). als iemand me alleen kan laten zien wat ik ermee kan doen zou ik dat zeer op prijs stellen. ik wil namelijk ook wat driften hiermee. en dat lukt gedeeltelijk met nat wegdek.

met vriendelijke groeten...

Cino

Hoi Cino,

Een tamiya tt-01 is een prima model om mee te beginnen. Het heeft weliswaar niet zo veel potentie om wedstrijden de winnen of om veel aan af te stellen, maar een leuk instapmodel voor zijn prijs.
Driften kan met de tt-01 prima. Wel een paar driftbandjes aanschaffen.

Succes ermee

Groetjes
Erik

hej
de tt01 is zoals eerder gezegd een leuke auto om te beginnen
een wedstrijdje meerijden is zeker te doen(ben ook met een tt01 begonnen)
sterk model zonder kopzorgen zodat je je kunt concentreren op het rijden en dat is in het begin zeker het belangrijkste

over driften ga ik me niet uitlaten want daar ken ik namelijk niets van ;)

slukes

Om te driften kun je naast PE/driftbanden monteren ook je achterdiff locken met een solid axle.
Ik heb gelezen dat je ook armen kunt kopen met instelbare lengte om je camber af te stellen. Als je de niet oliegevulde shocks heb kun je die er ook op zetten.
Heb je al kogellagers erin?

Hebben ze je de drift spec verkocht? Daar zitten nl. al een aantal hop ups op als ik het goed heb. Deze zijn ook niet verkeerd bij een race uitvoering.

Hallo mensen,

ik heb al sinds een tijdje (maand of 2) een nieuwe ''Tamiya XB TT01 Audi A4 DTM 2006'' gekocht (staat op het doosje) en ik wou weten of dat nou egt iets goed is om mee te starten of was dat een geslaagde verkoop praatje. heb er bakken met geld voor uitgegeven en wil natuurlijk mijn geld terug verdienen met het pret wat ik eruit kan halen. Ik woon in zoetermeer en ben een jonge ventje van 23 jaar :D (geen jeugd gehad hehehe). als iemand me alleen kan laten zien wat ik ermee kan doen zou ik dat zeer op prijs stellen. ik wil namelijk ook wat driften hiermee. en dat lukt gedeeltelijk met nat wegdek.

met vriendelijke groeten...

Cino

Cino,

Wat wil je precies zien? Wil je zien hoe jouw auto op het circuit rond komt? Dan moet je een keer mee gaan naar HFCC (daar rijdt ik zelf ook)
[URL="
- dtcc op hfcc 10-08-2008 den haag stock klasse[/URL]

Wil je een keer rijden in Zoetermeer, dan lijkt het me verstandig eens rond te snuffelen op een mooie dag bij het Silverdome, daar rijden meerdere mensen.

Wil je dat iemand met jou auto rijdt. Dan kan men allicht bij RC-Pitstop je helpen... Of bij HFCC :-)

Ik denk dat je het beste eens naar een club kunt gaan, daar zitten allemaal hobby liefhebbers die je graag helpen met tips, informatie en rijden over wedstrijden, maar ook drift wedstrijden. Bij ons op de club kun je met een TT-01 in de Stock klasse (niet de Super Stock) met gemak mee komen, en heel leuk rijden. Ook worden er bij ons driftwedstrijden gehouden door RCD, dus ook dat kan bij ons. Is dat ook het geen wat je zoekt?

Groet Robert

Laatst bewerkt door een moderator:
hoi erik

bedankt voor de reactie. ik heb driftbanden gekocht en ze geven van die vonkjes op het asfalt. de winkelier vroeg ook of het een 1:10 autotje is. en dat stond op de doos van de auto. maar nu raakt de velg de draagarm. trouwens dat zijn hele hard plastic banden, ik heb dan het idee dat hij dan continu zal spinnen. ook in optrek.is het dan nog wel te besturen?

mvD Cino

thanks!!

Nou niet alleen erik maar iedereen bedankt. ben nieuw op de site en k zag op een of ander manier alleen de reactie van erik. maar bedankt voor alle informatie. heb er zeker wat aan gehad.

groeten cino ;)

Back