Tamiya XR311 Combat Support Vehicle

Bart_Banaan

Forum veteraan
Enkele weken geleden heb ik een Tamiya XR311 Combat Support Vehicle gekocht; een 1:12 schaalmodel voor RC-besturing. Afgelopen week heb ik de auto gebouwd en er vandaag lekker mee gereden, en ik moet je zeggen: voor een auto die gebruik maakt van 23 jaar oude technieken, doet ie het prima, en kan het redelijk opnemen tegen mijn Baja King TL-01 met alle hop-ups. Natuurlijk heb ik wel een snel en sterk Tamiya O2H motortje en een 3300Mah accu in de XR311 voor een beetje 'push' maar ik moet je zeggen dat ik verbaasd ben over de handelbaarheid en de wegligging in het terrein, ondanks dat de auto alleen vering heeft en geen demping! Al met al een zeer geinig ding!! En ik ben blij dat ik hem toch maar gekocht heb!

Ik heb over de bouw en de geschiedenis van deze Tamiya XR311 een uitgebreidde review geschreven, die je kan lezen door op de onderstaande foto te klikken.....

Heey bart, Ik heb hem ookstaan... en inderdaad hij rijd echt geweldig.. :lol: Alleen had ik er een iets te sterke motor ingezet :( nu is dat middelste tandwiel gestript... Maar ik heb denk ik de oude versie ;)

Mooi ding hoor, ik heb er zelf ook ooit een review in een modelbouwblad (radiocontrol) gelezen, ik zou het eens opzoeken in inscannen :)

Kan je het op je site zetten !

Rc Gek zei:
Heey bart, Ik heb hem ookstaan... en inderdaad hij rijd echt geweldig.. :lol: Alleen had ik er een iets te sterke motor ingezet :( nu is dat middelste tandwiel gestript... Maar ik heb denk ik de oude versie ;)

Ik heb het 'langzame' en het 'snelle' tussentandwiel over, als je interesse hebt PM me even, dan stuur ik één van die twee naar je op!

@ DennisW: graag!

Heb zojuist een Re-release gekocht. Ga er mooie foto's van maken...

zal er niet veel mee rijden. Body is echt fragiel...

Back