tamjets struts, europa dealer?

Discussie in 'EDF forum' gestart door franky, 14 aug 2014.

  1. franky

    franky

    Lid geworden:
    31 aug 2003
    Berichten:
    247
    Ik ben voor een nieuwe ARF kit spullen bij elkaar aan het verzamelen.
    Het nieuwe project wordt een JTM Viperjet voor 90mm edf, in onderstaande kleuren

    [​IMG]

    Aandrijving wordt de jepe storm fan. Zal starten met 11s lipo. Maar kan ook nog naar 12s als ik dat zou willen.

    Nu heeft tamjets mooie landingsgestel struts voor deze kist. Maar hij heeft ze niet in voorraad. En eigenlijk zocht ik een Europa dealer, maar ik krijg ze niet gevonden die nog kunnen leveren. Wemotec had wel spullen, maar die kan niet meer leveren.

    Iemand die deze struts ook gekocht heeft, en waar dan?
     
  2. cul8ter

    cul8ter

    Lid geworden:
    22 okt 2012
    Berichten:
    0
    Tamjets

    Hoi Franky,

    ik heb vorige week waarschijnlijk de laatste set van Tamjets binnen gekregen voor de JT viperjet.
    Ik heb besloten om ze niet te gaan gebruiken onder mijn Taft Hobby Viper jet

    Als je interesse hebt stuur me een bericht

    Groetjes
    Rick
     
  3. Emile

    Emile

    Lid geworden:
    28 okt 2002
    Berichten:
    656
    Locatie:
    Venray
    Ik koop meestal een complete set incl banden en remmen bij tamjets, die zijn merkwaardig genoeg wel op voorraad.

    [​IMG]

    De retracts houden het goed, vandaag met windstil weer gevlogen.

    Grtz,
    Emile
     
  4. franky

    franky

    Lid geworden:
    31 aug 2003
    Berichten:
    247
    Ik was ook op zoek naar een complete set, maar dan zonder remmen. Maar die staan niet op de site.

    Inmiddels heb ik rechtstreeks de struts besteld en de verstevigings blokken voor de eflite retracts. Wielen heb ik in huis.

    Vliegt jouw viperjet met een turbine, dat er een gasbusje bij het model staat?
     
  5. Emile

    Emile

    Lid geworden:
    28 okt 2002
    Berichten:
    656
    Locatie:
    Venray
    Heb er inderdaad een Kolibri T35 ingebouwd. ;-)

    Grtz,
    Emile
     

Deel Deze Pagina