hier alvast een begin van mijn 2e hans GB-02.
het was de GB-02.
omdat er vreselijk veel spelling is de ophanging van de GB-02 zit heb ik hem naar de GB-01 omgebout.
omdat ik de spelling er niet uitkreeg (doormiddel van kogellagers en nieuwe kogel quiklinks)
wel jammer want het ik juist een leuk model.
ik heb al 1 en ander gekocht en er op gezet.
wat ik nu nog moet doen is de achterkant vervangen met nieuwe draagarmen, onderplaat, enz.
er zijn nu nog meer onderdellen onderweg.
BL motor (6800KV met 45A regelaar
), wat blauw allu voor de looks maar ik denk dat ik ze zilver maak omdat blauw niet mooi gaat staan denk ik.
nou hier alvast wat foto's zoals hij nu is geworden.
als de niuwe onderdellen er zijn zullen er meer foto's van volgen de verandering die ik nog meer heb gedaan.
met name de stuuruitslag want die is niet goed.
het buitenste wiel stuurt meer dan het binnenste wiel, en dat rijd voor geen meter
.
hier een fototje.
gr Sander.
het was de GB-02.
omdat er vreselijk veel spelling is de ophanging van de GB-02 zit heb ik hem naar de GB-01 omgebout.
omdat ik de spelling er niet uitkreeg (doormiddel van kogellagers en nieuwe kogel quiklinks)
wel jammer want het ik juist een leuk model.
ik heb al 1 en ander gekocht en er op gezet.
wat ik nu nog moet doen is de achterkant vervangen met nieuwe draagarmen, onderplaat, enz.
er zijn nu nog meer onderdellen onderweg.
BL motor (6800KV met 45A regelaar

nou hier alvast wat foto's zoals hij nu is geworden.
als de niuwe onderdellen er zijn zullen er meer foto's van volgen de verandering die ik nog meer heb gedaan.
met name de stuuruitslag want die is niet goed.
het buitenste wiel stuurt meer dan het binnenste wiel, en dat rijd voor geen meter

hier een fototje.
gr Sander.