Tamyia fighter buggy rx onderdelen

• Topicstarter Topicstarter Mischa204
  • Startdatum Startdatum
M

Mischa204

Guest
beste mensen,

ik heb laatst van iemand een tamyia fighter buggy cadeau gekregen. ik heb hem reeds inelkaar gezet en hij doet het , maar ik heb een vraag waar kan ik extra onderdelen krijgen of betere onderdelen voor deze specifieke auto iedereen die een antwoord geeft alvast bedankt:rolleyes::mad::confused:

beste mensen,

ik heb laatst van iemand een tamyia fighter buggy cadeau gekregen. ik heb hem reeds inelkaar gezet en hij doet het , maar ik heb een vraag waar kan ik extra onderdelen krijgen of betere onderdelen voor deze specifieke auto iedereen die een antwoord geeft alvast bedankt:rolleyes::mad::confused:

voor reserve onderdelen : geen idee
voor hop-up's : 3Racing

Laatst bewerkt door een moderator:
Nu voor een bruikbaar antwoord:

Tamiya onderdelen en hop-ups kan je gewoon bij je lokale modelbouwzaak bestellen. Onderdeelnummers kan je in de handleiding van je auto vinden.

Wat betreft aftermarket hopups zoals die van 3Racing moet je eerst controleren of ze wel op jouw auto passen, vooral als er niet bij staat of ze wel voor de Fighter Buggy RX geschikt zijn.

banden en velgen

hoi,

weet iemand toevallig welke wielen er allemaal onder een tamiya fighter buggy rx kan, want ik heb wel code's zoals 53093, 53086 enz enz.
maar weet iemand welke mm ik nodig heb of andere info.

joey

Back