Tandwiel slijtage Trex SE

Ik heb vandaag voor het eerst gevlogen met mijn Trex SE. Na afloop zag ik dat er wat slijpsel van het tandwiel op het frame zat. Nu heb ik hier al eens een keer eerder wat over gelezen en een fototje gezien maar ik kan dat topic niet meer vinden. Hebben hier meer mensen last van en kan dit kwaad?

Verder is het een super ding om mee te vliegen :D. Lekker stabiel en ik kan gewoon een paar seconden de sticks loslaten terwijl de heli op dezelfde plek blijft hangen. Alles afgesteld met behulp van de Finless video's die zijn echt zeer handig!

Groeten,

Kris

Ik heb vandaag voor het eerst gevlogen met mijn Trex SE. Na afloop zag ik dat er wat slijpsel van het tandwiel op het frame zat. Nu heb ik hier al eens een keer eerder wat over gelezen en een fototje gezien maar ik kan dat topic niet meer vinden. Hebben hier meer mensen last van en kan dit kwaad?

De tandwielen van de staartaandrijving slijten inderdaad een beetje opelkaar in, daarna niet meer. In het begin zul je dus wat stof zien, als je dit weghaalt komt het niet of minder erg terug.

Geen probleem!

Cheers,

Richard

Back