D
Dex
Guest
Vandaag voor het eerst bezig geweest met het inrijden van mijn nieuwe KYOSHO Fazer. Er is nog niks aan instellingen gedaan. Toch heb ik even een aantal rondjes rustig gereden. Toen ik de auto voor mij even stationair liet lopen, begon hij ineens een heel hoog geluid te maken. Snel heb ik de motor af gezet en merkte ik meteen dat ik de auto ook niet in beweging kreeg. Het tandwiel bleek namelijk weggesmolten te zijn..
Dit is de ene kant van het tandwiel. Hier is hij nog heel.
Hier kun je zien dat een heel stuk weggesmolten is.
Heeft iemand een idee hoe dit zo kan gebeuren, en is het makkelijk om voor een beginnen een nieuw tandwiel hier in te zetten?
Bij de verkoop zeiden ze dat ik de brandstof in de auto kon doen en door er rustig mee te rijden, ik hem met een liter wel zou hebben ingereden.
Nu las ik op dit forum dat er ook andere technieken zijn. Ik hoop dat ik de auto niet teveel beschadigd heb.
Van de winkel heb ik inmiddels gratis een nieuw tandwiel gekregen. Deze durf ik er nu alleen nog niet op te zetten omdat ik bang ben dat deze weer gaat wegsmelten.
Is er iemand die mij een klein beetje op weg kan helpen?
Bedankt alvast!

Dit is de ene kant van het tandwiel. Hier is hij nog heel.

Hier kun je zien dat een heel stuk weggesmolten is.
Heeft iemand een idee hoe dit zo kan gebeuren, en is het makkelijk om voor een beginnen een nieuw tandwiel hier in te zetten?
Bij de verkoop zeiden ze dat ik de brandstof in de auto kon doen en door er rustig mee te rijden, ik hem met een liter wel zou hebben ingereden.
Nu las ik op dit forum dat er ook andere technieken zijn. Ik hoop dat ik de auto niet teveel beschadigd heb.
Van de winkel heb ik inmiddels gratis een nieuw tandwiel gekregen. Deze durf ik er nu alleen nog niet op te zetten omdat ik bang ben dat deze weer gaat wegsmelten.
Is er iemand die mij een klein beetje op weg kan helpen?
Bedankt alvast!