Tandwielen HS-56

Hallo allemaal,

Ik heb een probleem.

Ik heb 2 sets tandwieltjes nodig voor een hitec HS-56 servo en ze zijn overal uitverkocht of zo duur dat het onzinnig word om ze te vervangen (meer dan 50% vd nieuwwaarde vd servo :| )

Iemand nog een goed adres of nog een paar setjes over?

Cheers,

Rich 8)

Ik ben ook geintresseerd, al is het dan maar voor 1-setje.
Misschien was de LHS mij toch niet aan het dissen, door iedere keer te zeggen, volgende week zijn ze binnen, de importeur heeft ze nog niet.

Richard, zijn het bij jou ook van die Karbonite gears (mat-zwart van kleur)? In de verschillende spec's van Hitec komt dit niet altijd duidelijk naar voren.

Rick

Jah rick het zijn inderdaad die Carbonite gears.

Ik ben dus al WEKEN aan het wachten op een setje... heb ze geprobeerd te bestellen in verweggistanie, maar helaas, overal UITVERKOCHT!!!! of zo duur dat het onzinnig is om ze te vervangen.

Frustratie heerst! :bad-words:

Cheers,

Rich 8)

Ik heb eens eindeloos moeten wachten op S9650 tandwielen voor mijn Digitale Futaba servo's. Bleek dat Jan deze gewoon snel kon leveren :D. De servicedienst repareert naast Futaba toch ook Hitec en Graupner? Misschien kan Jan deze Hitec tandwielen ook leveren.

Probeer anders eens www.servocity.com zelf geen ervaring mee (wou er ooit eens wat kopen, maar leverde toen niet buiten amerika. Inmiddels wel).

Daar zijn ze ook out of stock Satoer ;) Grandrc lijkt ze wel op voorraad te hebben, zit alleen wel in Amerika maar zo'n pakketje met lage waarde moet geen probleem opleveren bij de douane en er met een dag of 3 zijn. Over de verzendkosten durf ik niets te zeggen, zou je ze even moeten mailen.

Hehe, rotor.com.sg heeft ze EINDELIJK weer op voorraad.... a 2,5 euro per setje geen verkeerde deal denk ik :wink:

Gelijk 10 setjes besteld hehe :P

Cheers,

Richard

2.50 euro voor een setje carbon tandwielen :roll: dat is spotgoedkoop ik heb er onlang dacht ik tegen de 10 euro's voor betaald :mad:
Ik vind dat deze tandwielen zoals de naam zegt toch vrij sterk moeten zijn maar zo is het niet,ook in mijn raptor had ik hs6965hb zitten ok supersnel (kapot).

Het geeft toch wel bedenkingen over de kwaliteit van deze carbon tandwielen

Ik heb nu ook een paar gestripte 65´s. Ik heb een set HS 65 MG servo´s met metalen tandwielen besteld. Deze schijnen echt bestand te zijn tegen het geweld van de directe swash aandrijving.

Ben benieuwd.

Met Futaba servo'stot nu toe geen noemenswaardige problemen gehad dus zal ik waarschijnlijk in de toekomst daar ook bij blijven maar natuurlijk heb je bij hitec bija 2 gelijkwaardige servo's voor de prijs van 1 futaba en dat kan natuurlijk voor velen een doorslaggevend punt zijn

Hey Richard ,

Ik heb ze ook direct besteld ! :lol:
Zelf had ik ze nog op voorraad gevonden bij Hoellein ; http://www.hoellein.com/ ,maar daar waren
ze uiteraard weer veel duurder ( 8.9€ )

Nu maar hopen dat ze snel leveren :roll:

Luc

Back