Tandwielen voor snowtiger nodig

Hoi,

ik heb de tandwielen van mijn snowtiger kapotgereden :cry:
zijn er ook nog nieuwe, losse tandwielen verkrijgbaar. waar?

groeten Halmar

2 wedervragen,

1, waar heb je hem gekocht? hebben zij geen tandwielen?
2, welk merk is je snowtiger?

Robert

Hoi

ik heb hem tweedehands gekocht. en het merk????? Bij conrad hebben ze een ding met de naam 'Catweezle' dat er op lijkt maar er staan geen losse tandwilen in de catalogus. :(

groetjes Halmar

The answer my frend is blowing in the snow

Ik moet me sterk vergissen als het niet zo is maar volgens mij is het merk van die "snowmobiles" Kyosho ??
Kijk hier eens of dat er op lijkt...
http://www.kyosho.de/?page=shop/pro...6f7ee05640ddaf88d28c162a590&mod_title=product
Staan ook reserveonderdelen vermeld.

Halmar zei:
Hoi

ik heb hem tweedehands gekocht. en het merk????? Bij conrad hebben ze een ding met de naam 'Catweezle' dat er op lijkt maar er staan geen losse tandwilen in de catalogus. :(

groetjes Halmar

Hoi,

Ga naar de site van conrad,
kies modelbouw,
kies auto's,
kies circuit modellen,
kies diverse electronische automodellen en ga naar pagina twee.
Hier zie je iets met de naam 'rupsvoertuig' en dat ding heb ik :)

groetjes Halmar

3FC7943E52F17C8EE10000000A010251.JPG

conrad zei:
productomschrijving:

Dit model is een buitengewoon voertuig met onvergelijkbare rij-eigenschappen. Door de gescheiden aandrijving van de rupsbanden is het mogelijk om iedere denkbare draaicirkel te realiseren en het model op de plaats te laten draaien. Door de met glasvezel versterkte kunststof rupsbanden kan het voertuig op alle mogelijke terreinen uit de voeten. Rijden door sneeuw of water, het levert totaal geen problemen op! De uiterst robuuste voertuigkuip met de overbrengingseenheden is stof- en waterdicht, de constructie is vervaardigdvan stootvast polystyrol. Het rupsbandvoertuig is voor de vindingrijke modelbouwer een rijke bron van extra uitvoeringsmogelijkheden: optische en akoestische signalen, het aanbrengen van een sneeuwschuiver, lieren, bergingsinstallatie - de mogelijkheden zijn onbegrensd.
Technische spec.: Afm. (lxbxh) 41 x 26 x 17,5 cm · Bodemvrijheid 25 mm · Aandrijving door twee 500/600 cm3elektromotoren · Een loodaccu van 6-8 V of 5-7 NiCd-accus zorgt voor de stroomvoorziening.
Omvang levering: Het bouwpakket bevat een voertuigkuip, 2 overbrengingen, 2 looprollen met schuimrubber banden, kettingschakels, kettingaandrijfwielen, opbouw en ramen. Alle onderdelen zijn gespoten, dus een verdere behandeling is niet noodzakelijk. De montage wordt in de bouwhandleiding uitvoerig beschreven aan de hand van talrijke duidelijke afbeeldingen (Duitstalig).
Rupsvoertuig bouwpakket
Gescheiden aandrijving voor rupsbanden
Rupsbanden van glasvezel versterkte kunststof

hoe zit het met de kwaliteit van het geheel? het lijkt mij namelijk ook wel wat om zoiets te kopen als ik weer geld heb :D

Hoi,

Het ding rijd uitstekend met twee maboegie motoren en 7 cellen !!! :D
het is een iedeaal ding voor het ruigere terein. Hij klimt meer als 45graden schuin omhoog bij mij. :P alleen bevriezen de banden s'winters nog wel eens. :?
en als je er voor zorgt dat er geen zand tussen de tandwielen komt blijven die ook heel.

groetjes Halmar

Jorrit,

Ik heb even in de modelbouwcatalogus van Conrad gekeken en als ik mij niet vergis staan er alle onderdelen er ook los verkrijgbaar bij. Zal ik de bestelnummers sturen?

Groetjes,

Rob

Hi Halmar,

Modelbouwcatalogus 2003 conrad.
Kettingaandrijftandwiel: 21 50 23-51 (EUR 4.25)
Kettingschakels: 21 50 31-51
Looprol: 22 03 43-51

Hoe groot is de ruimte in de laadbak voor evt opbouw?

Rob

Hoi Rob,

de totale kap is ongeveer 11 bij 39cm . De laadbak is ongeveer 11 bij 21cm.
De tantwielen die jij gevonden hebt zijn niet de gene die ik bedoel. Ik bedoel de tandwielen die binnenin zitten voor de overbrenging. :(

Groeten Halmar

Back