tandwielen

• Topicstarter Topicstarter joris84
  • Startdatum Startdatum
J

joris84

Guest
Laatst bewerkt door een moderator:
Okay,

Ik heb het nog niet eerder gezien een 9T in een TT01. Dat wordt knallen....

Sorry Joris, ik kan je niet helpen met een verhouding bij een 9T.

Ik weet het niet zeker hoor, maar ik denk dat dat een kort ritje wordt.

Halewijn

jij denkt klik boem klabang................... dood?

enig idee voor hop-ups?

Laatst bewerkt door een moderator:
Dood niet, stuk wel.

Hop-ups voor de TT01 zijn er genoeg. Kijk eens op google. Of Conrad.nl.

Je kan natuurlijk ook je geld spenderen aan een ander model die je 9T aankan. BV een TA05. Die zijn er 2e hands genoeg en met diverse hop-ups er al op. Kijk maar eens op te koop op dit forum.

Succes!

Halewijn

Dat ziet er goed uit, maar toch zou ik geen grote investeringen gaan doen in je TT01. Als je dan toch geld gaat uitgeven zou ik voor een TA05 gaan.

Heb ik ook gedaan :-)

Halewijn

Dat ziet er goed uit, maar toch zou ik geen grote investeringen gaan doen in je TT01. Als je dan toch geld gaat uitgeven zou ik voor een TA05 gaan.

Heb ik ook gedaan :-)

Halewijn
tja ik ga toch gewoon door met mijn tt01 en dan carbon maare even iets anders. wat voor een tandwilen zou ik nemen?

Okay,

Ik heb het nog niet eerder gezien een 9T in een TT01. Dat wordt knallen....

Sorry Joris, ik kan je niet helpen met een verhouding bij een 9T.

Ik weet het niet zeker hoor, maar ik denk dat dat een kort ritje wordt.

Halewijn

Ik weet wel zeker dat het geen kort ritje word!!
TT01 uitgevoerd met 4.5 turns en lipo leeft ook nog steeds.
Bijna elke denkbare motor heeft er al in gezeten.. Dat het niet rijd is wat anders :D

Zelfs de M03 Swift heeft een lipo en 5.5 turns prima overleefd... en dat terwijl de auto al meer dan een jaar bashen er op heeft zitten.. het enige dat nu wat slijt zijn de outdrives aan diff zijde..

Niet te bang zijn en gewoon een setje tandwielen op voorraad hebben liggen. Dan sta je niet meteen stil als hij kapot gaat. Komt de fun weer ten goede. Je merkt snel genoeg of er veel kapot gaat.

nou goed dan woensdag even naar de stad fietsen voor pions en spurs.

bedankt allemaal

heb gister mijn eerste spur ooit kapot gereden:cool:, met mijn vxl.
dus was wel blij dat ik een extra setje spurs bij me had.
een extra setje is dus nooit te veel als je een brushless motor erin hebt zitten

ik heb zojuist mijn EZrun motortje binnen.
van 28 met de standaard TT01 motor naar 45 met mijn EZrun motortje.

mijn vragen: met welk type/merk banden krijg ik meer grip? ik ga nu met 45 door de bocht en de auto gaat nauwelijks opzij.
en zijn er nog andere dingen die de wegligging/rijgedrag verbeter?

ik heb zojuist mijn EZrun motortje binnen.
van 28 met de standaard TT01 motor naar 45 met mijn EZrun motortje.

mijn vragen: met welk type/merk banden krijg ik meer grip? ik ga nu met 45 door de bocht en de auto gaat nauwelijks opzij.
en zijn er nog andere dingen die de wegligging/rijgedrag verbeter?
oliegevulde shocks en HELE zachte banden. type kan ik je niet noemen

maakt het veel uit of ik een one way drive shaft heb of een gewone allu driveshaft?

hoi..
over tandwielen gesproken... heb zelf de ezrun brushless motor 5.5t combi gekocht,
omdat ze dat bij pk adviserden.. dus op ebay gekeken en een besteld.
maar nu lees ik (misschien me eigen schuld) dat ze het hebben over een 3 mm as...
nu wil ik weten zit er dan geen tandwiel bij om hem op het motortje aan te sluiten.
ook bij pk kan ik er niks over vinden..
wat kunnen jullie mij aan raden.. zelf heb ik op mijn mt2 ( helemaal van aluminium ) een t52 tandwiel zitten....
deze mt2 was een nitro auto,maar heb nu besloten om op electra te gaan rijden..ook de savage komt later aan de beurt..
wie oo wie kan het mij zeggen en waar ik zo'n tandwiel kan kopen..
mvg loekie

Back