Tapijt voor indoor circiut

• Topicstarter Topicstarter Guke
  • Startdatum Startdatum
G

Guke

Guest
Aangezien er in mijn regio geen club is en ik niet elke dag 1h heen en 1h weer wil gaan rijden voor op een deftige on-road baan te rijden zat ik met het idee om zelf een clubje op te starten.
Nu heb ik een gesprek lopen voor een hal te huren maar nu ben ik nog opzoek naar tapijt om op te rijden. In het begin wil ik niet teveel geld eraan uitgeven aangezien we ook niet met teveel volk zijn.

Dus kan ik gewoon een roltapijt gaan halen of moet het iets speciaal zijn ?

kanje een hele goede tip geven.

ikzelf ben standbouwer en bouw dus verschillende beurzen en evenementen op door heel nl. als er een beurs komt leggen ze nieuw tapijt neer. is de beurs afgelopen wordt het opgerold en in de container gekieperd. heb zelf ook al eens een leuke rol meegenomen en ik heb dat ook gebruik voor een baan voor mijn micro-t.
is erg vlak tapijt.
om je een idee te geven hoe het eruit ziet:
beurstapijt5.jpg

is overigens in alle kleuren verkrijgbaar. maar ik zou zeggen loop eens langs bij zo'n beurs als ze hem aan het afbouwen zijn. en pak wat je nodig hebt uit de container. tis erg zonde dat ze dat weggooien

Laatst bewerkt:
Yup maar dan krijg je zo een mengelmoes en had het toch graag gewoon zwart of grijs . Plus dat we met een paar zijn die de prijs delen en dat er ook minder plak werk is want de vloer moet op en afgebouwd worden.:(

Zou zoiets als dit kunnen ?
Kwantum - CHICAGO ANTRA ACB. KL.278

uuuh zo'n rol is 6 meter breed en geloof een meter of 30 lang(opgerolde deel) en 1 rol is 1 kleur plus het is gratis. ik zou het wel weten het is iig een kijkje waard?

edit: dat van de kwantum is met kleine opstaande haartjes, als je je hand erop legt en heen en weer duwt voel je de speling ervan.

Ok zal eens rond gaan kijken waar er beurzen in de buurt zijn :D

Je kunt natuurlijk ook ergens gaan kijken waar ze een groot gebouw gaan slopen of te koop staat. Hier halen wij ons tapijt vandaan. Ook al kost het 4 euro/m2 als je dan 1000m2 of meer moet leggen wordt het alsnog een dure grap.

Yup maar dan krijg je zo een mengelmoes en had het toch graag gewoon zwart of grijs . Plus dat we met een paar zijn die de prijs delen en dat er ook minder plak werk is want de vloer moet op en afgebouwd worden.:(

Zou zoiets als dit kunnen ?
Kwantum - CHICAGO ANTRA ACB. KL.278

Zou ik niet doen. Wat je nodig hebt is laagpolig (vilt) tapijt, liefst zo dun mogelijk. En laat dat nou net het tapijt zijn wat op beurzen veel wordt gebruikt... :-)

Het tapijt dat je hier aangeeft is hoogpolig en dan nog geknoopt ook. Probleem daarmee is dat je auto dan zo goed als nooit gewoon rechtuit zal rijden. De lol daarvan gaat er snel af.

Ik raad je dan ook aan het prima advies van mkabel te volgen.

Zou ik niet doen. Wat je nodig hebt is laagpolig (vilt) tapijt, liefst zo dun mogelijk. En laat dat nou net het tapijt zijn wat op beurzen veel wordt gebruikt... :-)

Het tapijt dat je hier aangeeft is hoogpolig en dan nog geknoopt ook. Probleem daarmee is dat je auto dan zo goed als nooit gewoon rechtuit zal rijden. De lol daarvan gaat er snel af.

Ik raad je dan ook aan het prima advies van mkabel te volgen.

Je wilt inderdaad geen hoogpolig tapijt... En Tony wat gezellig dat je reageert.. je moet ook weer is langs komen op de club :)

Ik heb nog een vervolg-vraag wat baanaanleg betreft...

Ik zoek voor ons offroad baantje van die slangen van geribbeld plastic... volgens mij bedoeld om elektriciteitskabels te beschermen onder de grond. Ik heb al flink lopen zoeken, heeft iemand een idee waar ik dit voor een hobby-prijs kan scoren?

Ook zoek ik voor de Losi Micro-T lange stukken touw, min. 2 cm dik, zou je dat gewoon ergens kunnen kopen?

Back