Taranis manual failsafe instellen naza v2

Ik heb even wat hulp nodig met de Taranis in te stellen, alles werkt verder al enkel wil ik graag schakelaar SF toewijzen als manual failsafe, schakelaar SA heb ik ingesteld voor de 3 modes manual, atti en gps en werkt, ook de ioc werkt op een andere schakelaar goed in 3 standen, uit, home- en courselock.

Heeft iemand voor mij even de juiste tip voor deze laatste schakelaar werkend te krijgen? :confused:

De video die ik geplaatst had maakte een mixer tussen 2 kanalen, ik moet echter 2 switchen op 1 kanalen koppelen, dat is inmiddels gelukt met een mixer op kanaal 7, de mode switch heb ik gekopieerd en daarna het weight van deze switch naar 50% verlaagd, ik moet het zo nog even testen met de naza aan de computer maar ik kan al zien op het scherm van de Taranis dat het werkt, toch bedankt!

Ik ga jouw link ook nog even bekijken, wie weet is die nog handiger.

En let even op je multiplex dat je die op replace set voor switch F anders gaat t mis in sommige modi. Komt jn de video goed naar voren.

In mijn lua scripting ga ik ook uit van aparte switch voor failsave. Ander topic

Bekeken en die is het beste inderdaad, de replace functie is beter omdat hij de mode switch dan uitschakelt en de failsafe functie ten alle tijde werkt hoe de mode switch ook staat, toppie!!! Bedankt voor de link, die had ik nog niet gevonden.:D

Onder andere voor de SH-Little ja en ook voor de Flip FPV, QAV 500, en ik heb ook nog een stuk of 11 :shock: andere maar niet alles met Naza, ook wat Naze 32's en een ZeroUAV X4, mijn kids willen ook vliegen en dat mag maar ze moeten nog even oefenen met een Naza, dus nu op atti het gevoel krijgen :rolling: en dan later eens aan de Naze32.

Voor de SHL heb ik de Zaggometry besteld, met dat script van jou ziet het er straks geweldig uit op de Taranis. :yes:

Laatst bewerkt:
Back