Tas voor vleugels / wing bag

Hallo,

Momenteel ben ik op zoek naar een tas voor vleugels (en misschien romp) in te vervoeren. Nu heb ik deze week een tas gekocht van T2M, maar deze is niet geschikt voor vleugels met dubbele V, zoals een Great Planes Spirit of Spectra. Aldoende leert men... :-)

Nu heb ik bij TBM gekeken (TBM - Wing Bags) en dat schijnt wel te kunnen. Zijn deze tassen in Nederland te koop? Of weet iemand iets beters?

Bedankt

Ruud

Misschien een idee om een snowboardtas op de kop te tikken? Of is dat net wat te groot bemeten voor jouw doel?!

Laatst bewerkt:
Ik heb bij Evert (ASW20) 8 m x 1.20 m rode, stijve bubbelfolie gekocht. Nu moet ik zeggen dat dit mij het beste bevalt. Het aan mekaar lassen deed ik met een soldeerboud.
Voor de juiste prijs, neem kontact met Evert. Ik dacht tussen de 25 en 30€.
Mijn wingbag (4 delen, totaal 6,67 m) kocht ik voor 105 euro bij een Duitse firma Duitsland.
Mijn voorkeur gaat uit naar Evert's folie, zeker wat de prijs betreft en de bescherming die deze oplossing biedt.

DSCF5995.JPG

DSCF5991.JPG

Of u gaat even naar de gamma ;) Hebben ze hele mooie isolatie(bubbeltjes)folie. Gebruiken wij thuis voor ieder model dat er gebouwd, gekocht wordt. Zodra het toestel vliegklaar is gaat er een zakkie omheen..

gr Niels

Dank voor de tips, maar ik ga toch liever voor een chte wingbag. Ik ga namelijk met het openbaar vervoer naar de club.

Iemand nog advies over wingbags?

Ruud

Back