tb evo 3 surikarn

• Topicstarter Topicstarter walibu
  • Startdatum Startdatum
W

walibu

Guest
Zijn hier ook mensen die deze auto hebben of gebouwd hebben.
Graag jullie ervaring met deze auto en zijn er nog dingen waar je extra op moet letten bij het bouwen?
Klopt het dat deze gemaakt is om alleen vooruit te rijden?

Greatz walibu...

in competitie mag je niet achteruit, de goede regelaars hebben ook enkel een vooruit
dus wat maakt hetuit dat je niet achteruit kan
mijn buggy kan ook niet achteruit dan beginnen de wielen te wobbelen maar who cares, je moet vooruit rijden :D

de TB Evo 3 Surikarn (wat een naam ja :P) is op dit moment de top wagen van Tamiya. Het is een hele verbetering ten opzichte van het TB EVO3 chassis. Ik denk dat je ook rond kan kijken voor andere wagens ;) aangezien de TB EVO3 Surikarn aardig prijzig is..

Walibu
Ik hoop hem volgende week binnen te krijgen.
Dan moet ik alleen nog maar ff kijken voor een andere regelaar.
Welke adviseren jullie?

Greatz walibu.

Er zijn op dit moment diverse topregelaars.

Novak Cyclone TC2
LRP IPC V7.1
GM V12
LRP Quantum Competition

Dit zijn er een paar :) , maar denk ik de meest gebruikte

En ik wil wel foto's zien van zo'n mooi chassis :)

Hoe duur was ie eigenlijk ?

Deze heb ik van ebay.
nieuw in doos. gesealed.
Er staat er nog een deze is ietje duurder.

jullie moeten me toch eens vertellen waar jullie die vinden op ebay ik kan nix vinden..

iemand een linktje misschien :roll:

En nog even over dat zoeken op ebay je moet ook invullen bestemd voor nederland.
En dan kun je nog kiezen slim zoeken en of winkels.

cooper zei:
in competitie mag je niet achteruit, de goede regelaars hebben ook enkel een vooruit
dus wat maakt hetuit dat je niet achteruit kan
mijn buggy kan ook niet achteruit dan beginnen de wielen te wobbelen maar who cares, je moet vooruit rijden :D

Achteruit is gewoon toegestaan hoor !!!

Dat de betere regelaars alleen een vooruit kennen heeft te maken dat die minder verlies geven. Misschien een moeilijke materie maar door een achteruit en dus ompoling heeft de motor met 2 transistoren/FET's te maken ipv. 1 met alleen vooruit. Hoewel het met de huidige FET's minimaal is is toch 1x verlies beter dan 2x verlies....

Back