TBS discovery ESC

Wil een bestelling afronden voor een tbs discovery.

TBS frame plate onder/boven met dji armen.
flight control naza lite gps
graupner 10x5 (gebruik ik ook op de dji 550)
ontvanger spektrum 8000
motoren TBS 900kv (beweren dat dit dezelfde zijn als t.motor 900kv)

De twijfel zit tussen dji 30mAh opto en de originele TBS regelaars
In het bouwverslag van Psygho (Emil) lees ik dat daar de combinatie t.motor, dji 30A is gebruikt. Heeft naza soms moeite met simonk regelaars of is het beter de TBS regelaars te nemen?

Zou graag de bestelling vandaag afronden.

Lees enne verschil nfet only en n / pfet Met simonk KAN je LMS hebben,maar met nfet only is dat meestal niet meer zo. Maar bij iedere combi van motor regelaar kan met de naza een andere idle speed horen...

De dji regelaars zijn TOP, simpel... En valt niets aan te kalibreren, of de rode draad eruit te halen.

kwestie van smaak..

Denk dat ik in dit geval voor de dji regelaars ga.. zo aan te sluiten, niets te flashen, of te calibreren, en vliegt prima! Zijn ook high refresh esc , net als simonk.

Komen al met busjes aan de motorkant, dus heel makkelijk te gebruiken met de tiger motoren...

Denk dat ik voor de dji zou gaan...

Ben je er zo goed als uit en wil je gaan voor de dji esc kom je deze tegen.

Beweren dat ze net zo goed presteren als een 25/30 a.

Als ik een swap maak en de motoren en regelaars van de dji 550 overzet op de discovery en op de F550 T.motor mt2212 750kv monteer in combinatie met 20a regelaars sla ik twee vliegen in 1 klap.

Namelijk een smoother vlieggedrag van de dji 550 (waar een gimbal en gopro op zit) en na verloop van tijd de dji 550 vervangen voor een quadframe of tarod six.

Tja hoe moeilijk wil je het jezelf maken8O

Tbs is besteld en voorlopig voor een goedkope oplossing gegaan.

Naast de tbs en nog wat spul een dji 450 set besteld, inclusief naza lite + gps voor € 228 en een beetje. Normaal kosten de esc rond de €25 pers stuk en naza lite + gps rond de € 130. Het frame en de motoren heb ik nu gratis erbij en spare voor de f550. Leuk hé je zelf rijk rekenen :hammer:

Ga eerst met de dji motoren op de tbs vliegen in combi met 10" graupners. FPV is me nog vreemd maar wat niet is kan nog komen.

Back