TC3 asso

Ik ga mij terug een onroad aanschaffen ik heb vroeger de TC3 gehad en vond dit een fantastische auto, deze is er niet meer :( toch niet in de factory uitvoering, nu is mijn vraag welke wedstrijd auto van nu lijkt hier het meest op :confused: klein detail mijn off roaders zijn een X6 en B44 ik ben dus heel asso denkend ;)

Vandaag de dag zijn nagenoeg alle wedstrijd auto's met snaren en niet meer met assen. Dat is nu eenmaal de evolutie die de auto's door hebben gemaakt door de jaren heen. Ze zijn nog wel te krijgen maar niet meer van Associated. Vanaf de TC5 zijn ze over gegaan op snaaraandrijving. Ik ken er ook nog maar één die met een shaft-drive wedstrijden rijd in NL en die rijd met een Tamiya.

De laatste shaft-drive van Associated was de TC4 en die was er ook in FT. Wellicht zou je die kunnen vinden ergens maar het model zelf is "discontinued".

Of je er helemaal blij mee moet zijn weet ik niet. De onderdelen worden ook schaarser met de dag om te krijgen maar dat is nu eenmaal ook weer zo in TC land. Er wordt elk jaar wel weer een nieuw model uitgebracht van een merk dus...

ik heb bericht gehad dat er een foutje was in de stock en dat de auto niet meer leverbaar is zal het toch ééntje met riem worden, waar kan ik best is kijken voor de nieuwe asso :cool:

Back