TDR of Srimok 90e?

Kenners,
ik heb er al heel veel over uitgezocht, maar ik zou toch graag een apart draadje willen openen om van mijn twijfels af te komen. Het zal nog ongeveer een half jaartje duren, maar ik ben de setup bij elkaar aan het verzamelen voor mijn toekomstige 90 size en mede daarom wil ik toch wel duidelijkheid voor mezelf welke heli ik wil.
Ik vind beide helicopters echt schitterend gebouwd, maar ze lijken niet echt op elkaar. Het gaat hier over de Henseleit Three Dee Rigid en over de Kasama Srimok 90e, beide electro dus. De prijsklasse ligt ongeveer gelijk...
Hier even wat plaatjes van de modellen die ik bedoel, voor diegene die ze nog niet kent..: :lol:

De Henseleit TDR
P5211856.jpg

picture-0024.jpg

getr_g.JPG

chassis_g.JPG

De Kasama Srimok 90e
IMG_9182.jpg

v4-97.jpg

v4-121.jpg

v4-114.jpg

Ik vind het beide echt mega mooie machines! De TDR is lekker clean en heeft zichzelf al meerdere malen bewezen. Maar ook de Srimok vind ik echt een schitterende machine. Bijvoorbeeld de plaatsing van de servo's is echt onwijs mooi, maar ook het smalle chassis en de tail zijn echt doordacht vind ik..

Kunnen jullie kenners mij misschien wat vertellen over het waarom wel of waarom niet te kiezen voor de ene heli?
Zeg gewoon wat je denkt, want alles is meegenomen. Ik kan er echt niet aan uitkomen namelijk.

De TDR is vanaf zijn geboorte een E heli, en ik betwijfel of de Kasama dat ook is gezien het rommelige uiterlijk. De accuplaatsingen zijn niet handig en ontsieren het model.

Gewoon kijken wat je met je heli wilt gaan doen.
Ik vind persoonlijk de TDR zo lelijk dat die gewoon weer mooi word.
Zou zelf voor de heli gaan,waar het gemakkelijkst onderdelen voor te
krijgen zijn.

ik vind de srimok90e een mooie machine om te zien,lijkt mij best topie
heb er nooit mee gevlogen
ik vlieg wel henseleit de 3dnt en de mp xle nu
heb al verschilende merken gevlogen robe moskito-raptor50 titan-futura sport90-futura nova90-t-rex600n en de e versie,
ze vliegen allemaal wel goed op hun manier,toch vind ik een henseleit een henseleit
je kan hem niet vergelijken met een andere machine
vliegt gewoon beter sneller straker
vond de 3dnt al heel goed en de mp-xle nog een stuk beter
ga er van uit dat de tdr van henseleit gelijk of nog iets beter is dan de mp-xle
de tdr heeft goede voorlopers gehad i.v.m. ontwikeling
ondanks dat ik de srimok mooier vind zou ik de keuze TDR van henseleit maken

het is echter mijn keuze,anderen denken er mischien anders over
das hun goed recht

gr hub

Back