Te koop Belt CP heli met veel onderdelen en opbergkoffer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wegens de overstap naar een Trex 500 helicopter biedt ik mijn Esky Belt CP helikopter aan.

Het is een fijne heli waarmee de eerste stappen in de radiografische helikopterbesturing een goede keuze is! Ik heb hiermee goed leren vliegen en kan indien gewenst de heli ook voorvliegen en uitlegen geven hoe een heli af te stellen is. Deze heli is reeds helemaal afgesteld, eventueel wil ik je ook wel leren vliegen indien je in de buurt van regio Dordrecht woont.

Omdat ik al een tijdje op de 2,4GHz vlieg zit er een ontvanger (AR6200) van Spectrum in en een GY401 gyro van Futaba in (kenners weten dat dit een hele goede is) maar de originele ontvanger (en zender) en gyro zitten er ook bij. Ik heb er ook diverse accu's en opladers en een solide opbergkoffer bij waar de zender en opladers in passen. Een potentiële koper kan tevens voorlopig vooruit met extra bladen.

Kortom een mooie heli met veel extra onderdelen! Ik vraag er €200 voor, deze vraagprijs is de set waard vooral gezien om. de kwalitatieve goede gyro en 2,4GHz ontvanger die je eventueel op een volgende heli kan monteren (kostenbesparend) maar je mag een goed én realistisch bod doen. Afhalen heeft de voorkeur daar dit natuurlijk weer scheelt in de verzendkosten.

Groeten Remo

BeltCPHelikopterMetVeelOnderdelen

Klik hier voor foto's van de heli.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back