Te koop: Bijzonder mooie antenne tracker, kleine opknapper

Omdat ik hier inmiddels veel te veel spullen heb staan, gaat er wat weg.

Hierbij dus mijn antenne tracker.
De antenne tracker heb ik veel gebruikt, alleen ben tussendoor bezig geweest met een 2de tracker. Tussendoor heb ik wat spullen van deze tracker afgehaald, en is hij uit eindelijk in een hoekje terecht gekomen.

De tracker is mechanish zeer degelijk opgebouwd. Er zit ontzettend veel tijd in, en er is veel aandacht geschonken aan de onderdelen zelf.
De pan is oersterk door de 1:3 vertraging en de Hitec HS785HB Winch servo.
De tilt is een Robbe servo.
Verder komt de tracker met een videosplitter,een voltage display, een 2,4 Patch antenne en wat connectors.

De tracker moet wel even opgeknapt worden. De spulletjes erin, netjes dichtschroeven etc.

Vaste prijs ( ja echt vast) 100 euro.

2vvsyli.jpg

wtanh0.jpg

(ps, op de foto lijkt de ronde kant van de onderplaat niet rond, dat is hij wel. het e.a. vertekend door de afgeronde hoeken)
hw9zmg.jpg

antenne tracker

YO,..
is dit niks voor mij met de patch erop???

wat komt er nog meer bij kijken??

g rray

hmmm, 2.4ghz booster voor mijn rc signaal,
en dan nog een passende antenne voor mijn video signaal......
en dan nog de telemetry modules

jammer, even geen budget voor helaas :(

Ik snap het niet.

Deze tracker zul je nergens meer vinden. De degelijkheid en de kwaliteit niet.
Wil je door met FPV aarzel dan niet, want een tracker zul je vroeg of laat toch wel aanschaffen.
De Tracker is zeer compleet, en komt met vele dingen die je nodig hebt.

Enigste wat rest is even wat nakijk werk.

Het lijkt erop dat er nu 2 groepen zijn (als ik de FPV topics zo eens lees):

beginners (of bijna beginners) die eerst met hun huidige setup, niet te ver weg lekker willen wennen en rondvliegen, en een groep die al verder is, maar al voorzien is van tracker en/of andere antennes waarmee ze genoeg afstand af kunnen leggen.... (die dus tevreden zijn over de afstand die ze halen)

en dan de 1e groep, kan deze tracker zeker gebruiken (al is het maar om alvast te hebben), maar denken misschien: er komt nog zoveel bij, ik wacht er nog even mee, eerst even zo.

Zo ook ik.
Net nieuwe antennes gekocht/gemaakt, en moet nog uitvoerig getest worden.

in mijn geval zou erbij komen:
- booster 2.4ghz voor mijn RC signaal
- yagi voor mijn 1.3ghz video signaal
- tiny telemetry module
- tracker aansturing (module)

loopt toch weer aardig op in kosten (paar honderd euro toch wel), en vandaar dat ik eerst eens even mijn huidige antennes ga proberen, aangezien mijn doel niet is om meerdere kilometers ver weg te vliegen, en als mijn doel bereikt kan worden met de huidige setup, is het goed genoeg. (ja ik weet het, met bovenstaand gaat het altijd net wat beter/makkelijker/betrouwbaarder)

Ik heb hier eventueel nog een booster liggen. mag voor een zachte prijs weg ( geld gaat naar bluefalconholland)
Wil je iets goeds, koop dan ook de yagi bij bluefalconholland.

Ha Remy, waarom voldeed hij voor jou niet, dat je een andere gebouwd hebt?
Is al dat metaal bij je antennes eigenlijk niet nadelig voor de ontvangst?

Inderdaad, wat BadBert ook zegt, ik wil ook wel een tracker op termijn, maar ben nu nog druk met de rest van mijn FPV-setup (Cloudsfly FPV maken, koffertje met schermpje en recorder). Zo'n tracker moet je ook wel aardig wat tijd in stoppen denk ik voor je hem lekker werkend en afgesteld hebt.

Ha Remy, waarom voldeed hij voor jou niet, dat je een andere gebouwd hebt?
Is al dat metaal bij je antennes eigenlijk niet nadelig voor de ontvangst?
Zo'n tracker moet je ook wel aardig wat tijd in stoppen denk ik voor je hem lekker werkend en afgesteld hebt.

Nee hoor, al dat alu is niet nadelig. Ik gebruikte geen filters, en had zeker niet slechter beeld dan voorheen. Bluefalconholland zijn tracker is hier een mooi voorbeeld van.

De tracker gaat weg omdat ik te vaak voor mijn bedrijfje de tracker moest verzetten. Een dorp rondlopen met deze tracker in de hand was niet ideaal, en heb dus een kleinere/lichtere gebouwd. Voor alleen de hobby is hij natuurlijk perfect.

Veel tijd in stoppen? Veel mensen denken dat. Ik heb de tracker binnen 5minuten cmpleet werkend voor je.

Ik heb er eventueel ook tegen een meerprijs een tracker controller bij. Helaas is het display kapot, maar deze kan makkelijk vervangen worden. Immersionrc kan je hier direct een adres voor sturen. (display kapot gegaan toen ik hem gemonteerd had met permanente dubbelzijdig tape...Goed spul!:rolleyes: :( )

Enigste wat rest voor deze tracker is dus een track controller en een tiny telemetrie/OSD.

Geen bouwhelmpjes o.i.d. meer, maar long range, welke kant ook op..

Dus, wat ik nog heb liggen:

Een booster voor de 2,4gHz
Een kabel vanuit de zender naar de tracker
en een track controllertje met een kapot displaytje.

En een foto toen hij in elkaar zat:

(Klaas, je ziet nu goed die 3 knopjes naast het tracker display)
full

Laatst bewerkt door een moderator:
klopt, wilde het videotje ook posten :P LOL (heb ik staan filmen).

Tracker was daar echter effe niet helemaal wakker :) hahahahha

marre, mooi dat hij toch nog relatief snel verkocht is!

Ah, hij was wel wakker hoor:), Hij werd alleen gek van dat geschreeuw van garbach zijn apparatuur.
Als hij zijn spul uitzette deed hij het als een nieuwe.
Maar idd! That's him:)

Back