Jonkje 28 jul 2009 #1 Dolphyn van Corel te koop. Romp reeds afgebouwd. Tuig, lopend en staande want nog niet. Statisch model. Zie advertentie marktplaats. Prijs in overleg!
Dolphyn van Corel te koop. Romp reeds afgebouwd. Tuig, lopend en staande want nog niet. Statisch model. Zie advertentie marktplaats. Prijs in overleg!
Jonkje 29 jul 2009 #3 Smit Hunter/Happy Hunter zei: dit staat hier niet echt op zijn plek Klik om te vergroten... Hmm je hebt indd gelijk. Ik zie geen subforum voor statische modellen maar als jij het weet zeg het maar Laatst bewerkt: 29 jul 2009
Smit Hunter/Happy Hunter zei: dit staat hier niet echt op zijn plek Klik om te vergroten... Hmm je hebt indd gelijk. Ik zie geen subforum voor statische modellen maar als jij het weet zeg het maar
Tinus-online 29 jul 2009 #4 ik denk dat je boot hier wel tussen mag staan. [Te koop] Vaartuigen - Modelbouwforum.nl
Jonkje 29 jul 2009 #5 Tinus-online zei: ik denk dat je boot hier wel tussen mag staan. [Te koop] Vaartuigen - Modelbouwforum.nl Klik om te vergroten... Dat is indd een betere plek! Zal eens even zien of ik em hier weg krijg
Tinus-online zei: ik denk dat je boot hier wel tussen mag staan. [Te koop] Vaartuigen - Modelbouwforum.nl Klik om te vergroten... Dat is indd een betere plek! Zal eens even zien of ik em hier weg krijg