J
jorrie
Guest
Ik heb nog een F3J kist liggen namelijk de K2... van www.fvk.de
http://www.fvk.de/Englisch/K2.html
is compleet met servo's
ontvanger en accu
accu moet wellicht worden vervangen
prijs nieuw k2 is 390
ik heb er diverse modifications (verstevigingen) aan gemaakt.
+ nette afwerking met graupner servo kapjes (van die dure krengen)
hierdoor ook eenvoudig demontabel.
+ beschermhoezen van noppenfolie mooi afgewerkt met stoffen stiksel voor zowel staart als hoofdvleugel.
De gebruikte servo's zijn alle van graupner, type weet ik zo niet de kist ligt bij me ouders.
Als iemand me een goed bod doet denk ik erover na dit model met veel jeugd sentiment van de hand te doen
Model is nog in prima staat.. heeft 2 f3j seizoenen overleefd en is nog in perfecte staat
- geen beschadigingen aan de vleugels
- geen beschadingen aan de romp, zelfs geen barstjes of mankementen wat je vaak ziet.
Ben er altijd erg zuinig op geweest.. stuur me maar een mailtje op voorpascal a.t gmail .com met het bedrag dat je wilt bieden.
Hou er rekening mee dat er 6 servo's inzitten, ontvanger (6 kanaals dacht ik maar weet ik zo ook even niet zeker)

http://www.fvk.de/Englisch/K2.html
is compleet met servo's
ontvanger en accu
accu moet wellicht worden vervangen
prijs nieuw k2 is 390
ik heb er diverse modifications (verstevigingen) aan gemaakt.
+ nette afwerking met graupner servo kapjes (van die dure krengen)
hierdoor ook eenvoudig demontabel.
+ beschermhoezen van noppenfolie mooi afgewerkt met stoffen stiksel voor zowel staart als hoofdvleugel.
De gebruikte servo's zijn alle van graupner, type weet ik zo niet de kist ligt bij me ouders.
Als iemand me een goed bod doet denk ik erover na dit model met veel jeugd sentiment van de hand te doen

Model is nog in prima staat.. heeft 2 f3j seizoenen overleefd en is nog in perfecte staat
- geen beschadigingen aan de vleugels
- geen beschadingen aan de romp, zelfs geen barstjes of mankementen wat je vaak ziet.
Ben er altijd erg zuinig op geweest.. stuur me maar een mailtje op voorpascal a.t gmail .com met het bedrag dat je wilt bieden.
Hou er rekening mee dat er 6 servo's inzitten, ontvanger (6 kanaals dacht ik maar weet ik zo ook even niet zeker)