Ik wou hier een verslag maken van de muggy die ik laatst van Vincent R heb overgenomen.
Deze kreeg ik mee voorzien van een MGM 140a opto esc en een 1515 2.5d Neu motor. Nu was ik wel tevreden met de Neu, maar ik kreeg de regelaar niet zoals ik wou, en was simpelweg gewoon te ingewikkeld voor mij.
Alles nagelopen, aangedraaid waar nodig, olie's vervangen/afgevuld.
De regelaar en de Neu zijn intussen verkocht en gaan richting de USA.
Ook de kap en banden/velgen van de foto hebben het veld geruimd.( veel plezier Manta
)
Er kwam een leuk bandensetje op mn weg die al heel lang op mijn lijstje stond: De Proline Big joes!
En meteen gekeken of mijn kap zou passen die ik voor m'n revo had gemaakt ( helaas was hij te groot )
Deze kap dus ook maar de deur uitgedaan ( geloof het of niet, hij zit nu op een slash 4x4
)
Heb daarna maar een nieuwe kap gekocht en custom gespoten. ( stiekum vind ik dat nog 1 van de leukere dingen van de hobby, kappen maken! )
Het is een Dodge megacab geworden van proline.
Even passen:
En natuurlijk heb ik ook nog een ander setje banden:
Had ook nog een setje mulchers liggen en had daar toch nog velgjes voor nodig:
Maar aangezien ze niet in zwart/wit leverbaar waren, kleur ik ze maar zwart
Eerst die oranje velgen ook losgebakken in de oven, daarna in de pan ermee.
Met als resultaat:
Het chassis heb ik wat opgeschoond en ruimte gemaakt voor de nieuwe brushless set. De ontvanger zit nu in het midden.
Heb een MMM op de kop getikt en via Byte een Castle 1717 gekocht.
Dit gaat straks allemaal op 6s draaien. en voorlopig op 13/46.
Meer foto's en video's te verwachten als die spullen binnen zijn en werkend zijn.

Deze kreeg ik mee voorzien van een MGM 140a opto esc en een 1515 2.5d Neu motor. Nu was ik wel tevreden met de Neu, maar ik kreeg de regelaar niet zoals ik wou, en was simpelweg gewoon te ingewikkeld voor mij.
Alles nagelopen, aangedraaid waar nodig, olie's vervangen/afgevuld.
De regelaar en de Neu zijn intussen verkocht en gaan richting de USA.
Ook de kap en banden/velgen van de foto hebben het veld geruimd.( veel plezier Manta

Er kwam een leuk bandensetje op mn weg die al heel lang op mijn lijstje stond: De Proline Big joes!
En meteen gekeken of mijn kap zou passen die ik voor m'n revo had gemaakt ( helaas was hij te groot )

Deze kap dus ook maar de deur uitgedaan ( geloof het of niet, hij zit nu op een slash 4x4

Heb daarna maar een nieuwe kap gekocht en custom gespoten. ( stiekum vind ik dat nog 1 van de leukere dingen van de hobby, kappen maken! )
Het is een Dodge megacab geworden van proline.
Even passen:

En natuurlijk heb ik ook nog een ander setje banden:

Had ook nog een setje mulchers liggen en had daar toch nog velgjes voor nodig:

Maar aangezien ze niet in zwart/wit leverbaar waren, kleur ik ze maar zwart

Eerst die oranje velgen ook losgebakken in de oven, daarna in de pan ermee.

Met als resultaat:

Het chassis heb ik wat opgeschoond en ruimte gemaakt voor de nieuwe brushless set. De ontvanger zit nu in het midden.

Heb een MMM op de kop getikt en via Byte een Castle 1717 gekocht.
Dit gaat straks allemaal op 6s draaien. en voorlopig op 13/46.
Meer foto's en video's te verwachten als die spullen binnen zijn en werkend zijn.