Team NCD SuDu Pro build xr10

Hier gaat een nieuwe bouw plaatsvinden (tevens ontwikkelen nieuw chassis).
Mijn huidige chassis, een Secret Agent chassis, gaat de deur uit. Hiervoor in plaats komt nu het chassis wat ik samen met mijn
teamgenoot Tomi aan het ontwikkelen ben.

Alle onderdelen die ik nu op de xr10 heb zitten blijven ook, alleen komen er 2 nieuwe regelaars (Mamba micro) en 2 nieuwe motoren (Team Brood)

We hebben nu alleen nog maar een rendering van ons nieuwe chassis.. Dus krijgen jullie die van mij..

IMG-20121223-WA0001.jpg

IMG-20121223-WA0000.jpg

Het heeft even geduurd tot de eerste tests, maar nu zijn de eerste testchassis uitgeleverd in polycarbonaat (ivm kosten natuulijk, ze komen in carbon strax)

IMG-20130128-WA0006.jpg

IMG-20130128-WA0010.jpg

IMG-20130128-WA0009.jpg

Aan de foto's van de auto op zijn kop kun je zien dat de wielen altijd contact maken. dus je kan de wagen zo weer recht zetten..

IMG-20130204-WA0004.jpg

Nieuwe superlichte wielen. 12gr met stalen schroeven

leuk project
vraagje ontwerp je dit voor je zelf of ga je het verkopen (ik ben nieuw dus ik dacht dat zeg ik ff anders lijk ik misschien stom

leuk project
vraagje ontwerp je dit voor je zelf of ga je het verkopen (ik ben nieuw dus ik dacht dat zeg ik ff anders lijk ik misschien stom

De chassis zullen ook verkocht gaan worden ;)
Update van het chassis is net naar mij toe verzonden.. Met een cabine die voldoet aan de nieuwe US regels.

Deze zal eerst ook weer in polycarbonaat zijn.
Als deze dan getest is, komt de carbon uitvoering...

Zo, de laatste updates!!!

Nieuwe wielen (10gr per stuk) Nieuwe assen (titanium), nieuwe lichtgewicht tandwielen (zijn nog onderweg), Aluminium schroeven en vernieuwd chassis ontwerp voor de nieuwe regels..
Ook heb ik extra gaten in mijn motormount geboord (scheelt weer 3 gram)
Nu nog te bestellen: Nieuwe BEC, nieuwe servo, aluminium balls ipv de standaard traxxas balls.
Nog bezig in de ontwerpfase: Wielmeenemers zonder hex maar met pinverbinding (scheelt weer een aantal gram)

Chassis met assen zit nu op 630 gram.. Kan nog lichter, aangezien dit het testchassis van polycarbonaat is ;)

Foto van t zwaartepunt zonder ook maar enig gewicht in de wagen!!

IMG-20130301-WA0005.jpg

foto van t wiel (met de vp .800 hub die 9 gram weegt)

IMG-20130228-WA0004.jpg

Zo, na een lange tijd sleutelen, vond ik t wel weer eens tijd voor een update..

Achteras is compleet aangepast met lichtgewicht tandwielen nu (totaal gewicht zonder motor 195 gram), skins zijn binnen, carbon chassis is binnen en nog wat kleine dingen...

nu is het wachten op mijn 3mm rond, titanium lower links. Daarna kan ik beginnen met het maken van mijn 3mm carbon upper links.

bij deze even wat foto's van mijn chassis en een foto van mijn skins voor mijn futaba 4pk..

IMG-20130623-WA0005.jpg

IMG-20130623-WA0006.jpg

IMAG0600.jpg

Afbeelding2013-06-18.jpg

Back