Team Orion Advantage Twin Spec DC Charge

Ziet er goed uit. Wel een beetje duur.

Er staat alleen bij dat hij alleen op 10-15V gevoed kan worden en dat er een voeding bij zit. Ik hoop alleen dat de voeding ook op 240V kan werken anders kan je hem in Nederland niet gebruiken.

Hallo,

ik vind het niet helemaal duidelijk, als ik de manual van dat apparaat lees, kan ik daar niet uit opmaken dat er een voeding bijzit. Je moet deze gewoon aansluiten op een externe voeding..

Mvg,

Scaggy

Goedendag,

Oke, dat is dus duidelijk.
Welke voeding zouden jullie adviseren om het maximale uit deze lader te halen.

Mvg,

Scaggy

niet aan beginnen, heb ook zo'n lader gehad.. na 20x een lipo laden begon hij te roken bij de balancer..

Beetje raar niet? Die lader is nog niet eens via Kyosho Duitsland te krijgen. Ik gebruik al flinke tijd de enkele Orion Advantage lader, prima apparaat, gebruiksvriendelijk en precies.

Laatst bewerkt:
ik had de team orion advantage clubmanlipoedition.. gekocht op de beurs in duitsland.

fijne lader. tot hij begon te roken, toen gelijk aan de kant gegooid en een t2m swallow gekocht...

ik had de team orion advantage clubmanlipoedition.. gekocht op de beurs in duitsland.

fijne lader. tot hij begon te roken, toen gelijk aan de kant gegooid en een t2m swallow gekocht...

handig, als je hem opstuurt naar duitsland (kyosho) is het gewoon een garantiegevalletje. Afijn, andere lader dus doet er totaal niet toe.

Heb deze lader gister gekocht, vandaag gebruikt maar de waarden die hij aangeeft kloppen voor geen kant. iemand ook bekend met deze problemen.

Voor de voltage is niet te vertrouwen, gelukkig in Ned gekocht en dan is het fijn dat je hem zo kan terug geven voor een nieuwe.....

Heb deze lader gister gekocht, vandaag gebruikt maar de waarden die hij aangeeft kloppen voor geen kant. iemand ook bekend met deze problemen.

Voor de voltage is niet te vertrouwen, gelukkig in Ned gekocht en dan is het fijn dat je hem zo kan terug geven voor een nieuwe.....
Nieuwe lader gekregen.. had hem bij The-border.com gekocht en kreeg een nieuwe die het wel goed deed (hhel fijn) .. waardes nog niet super.. afwijking is nu 0,2 volt.. bij de vorige was het bij 1,5 volt en daar kunnende lipo's niet goed tegen.

Back