Team race in Utrecht

Omdat niet alle mensen in de lijst met e-mail adressen staan van onderstaande e-mail hierbij het bericht ook even via modelbouwforum.

Volgende week zondag is dus al de eerste teamrace wedstrijd in Utrecht!

Dames en heren,
het gaat om de volgende klassen F2C F2A F2F en Mini Teamrace
De tijden en hoe en wat weet ik nog niet als het goed is gaan Rob metkemeijer en Rob olijve volgende week praten met Bruinsma
Op 2 oktober is het in principe alleen maar trainen we zitten ook met data van de RACO
Wie heeft de ronden tel apparaten en stopwatches?

Dames en heren
Hierbij de data voor de competitie

20-03-2010 training 21-03-2010 wedstrijden Utrecht
24-04-2010 training 25-04-2010 wedstrijden Utrecht
19-06-2010 training 20-06-2010 wedstrijden den helder
02-10-2010 training 03-10-2010 finale wedstrijden Utrecht

Voor bram en rob olijve willen jullie dit overleggen met Bruinsma van de SUL

Verder graag doorsturen naar alle model vliegers ik heb niet alle adressen

Met vriendelijke groet, Rik en Frits

Is dit bericht nieuw, of is het in oktober al verspreid? Ik heb in ieder geval niets per mail ontvangen. Helaas kan ik komend weekend niet (we gaan naar een swapmeet op Old Warden).

Wie is degene die de berichten in principe verstuurt, want dan kan ik daar het juiste mailadres heen sturen (ik heb tegenwoordig een mailadres speciaal voor alles wat met modelvliegen te maken heeft: pplbvv@gmail.com

Verder vind ik het eigenlijk wel jammer dat training en wedstrijd telkens een dag na elkaar is. Ik kan me voorstellen dat het organisatorisch het makkelijkst is, maar het betekent voor ons noorderlingen óf het dubbel moeten rijden van een toch al flinke achterstand, of een overnachting, en wat nog erger is, dat de kans des te groter is dat je niet kunt deelnemen, omdat én de piloot én de pitman het hele weekend beschikbaar kunnen zijn.

Ik hoop in ieder geval wel dat de activiteiten dan op een zodanig moment in de ochtend beginnen dat we niet óók nog eens voor dag en dauw moeten hoeven opstaan, dus liefst aanvang per 11.00 uur.

PP

Back