Teamleden gezocht voor F3bwedstrijden

Discussie in 'F3B' gestart door TheoV, 8 mei 2009.

  1. TheoV

    TheoV

    Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Berichten:
    90
    Locatie:
    Geldrop
    De laatste paar jaar doe ik individueel mee aan de F3b wedstrijden. Dankzij hulp van diverse andere deelnemers lukt het steeds weer om op een verantwoorde wijze mee te kunnen doen. Hartelijk dank daarvoor.
    Dit is natuurlijk niet optimaal en daarom vraag ik via dit forum of er misschien nog meer "loslopende" F3b enthousiastelingen zijn die een keertje deel willen nemen of willen komen helpen/coachen.
    De eerstkomende wedstrijd is op zondag 24 mei in Winterswijk en de daaropvolgende op 7 juni in Swalmen.
    Graag je reactie in een PBtje.
     
  2. sanderB

    sanderB

    Lid geworden:
    28 dec 2004
    Berichten:
    96
    Locatie:
    Deventer
    Theo,

    Zoals het er nu naar uitziet sta ik halverwege het wedstrijdseizoen 2010 weer naast je.
    Ongetraind en wel. Inclusief verouderde vloot, lijnen en accu's.

    Vanaf 2011 wil ik er weer voluit voor gaan. Dat begint met het uitzoeken van een nieuw model dat nu maar eens in tweevoud aangeschaft moet worden.

    Om dit te kunnen bekostigen en om nieuwe geïnteresserden een kans te bieden ben ik van plan een deel van mijn oude vloot in de verkoop te doen. Dat zal ik op mijn site zetten.

    Maar de komende 10 maanden zal het nog even stil zijn rondom mij :(
     
  3. h.u.bakker

    h.u.bakker

    Lid geworden:
    25 nov 2007
    Berichten:
    138
    Locatie:
    Eerbeek
    F3b 2010

    Theo, Sander,
    M.I.V. 2010 vlieg ik ook weer mee
    Ik heb ook al met frans gesproken en meen een toestel van hem over een Cobra.
    lier heb ik ook nog.
    Hans
     

Deel Deze Pagina