S
soul
Guest
Even 2 vragen:
1.Bladerstrike gehad kort en direkt gas eraf gehaald.
Als ik nu de batterij aankoppel, doet de 4 in 1 (e-sky control unit) wat ze altijd doet. Knipperen en vervolgens groen blijven branden.
Dat is het teken dat je los kan.
Als ik gas wil geven hoor ik alleen een hoog gepiep, ik zie geen tandwielen lopen, de tandwielen zien er allemaal goed uit.
Bij 70% gas gaat de 4 in 1 rood branden, zonder dat de bladen in beweging zijn geweest.
Motoren zijn nieuw, minder als 1 lipo oud en standaard.
Heb ik mijn moteren gesloopt of is de 4 in 1 overleden ???
Servo's zijn allemaal aan te sturen en werkt gewoon normaal.
Hoe kan ik de heli en de 4 in 1 behoeden voor schade door teveel stroom ?
Kan iemand uitleggen wat je kan zekeren en hoe.
2. Als ik de heli op een vlakke ondergrond heb staan en het gas dicht en de nick en roll stick in het midden. Is er met de trim niet uit te halen.
Dus is dat dan een kwestie van servo armpjes verlengen en verkorten ?
gr,
Bart
1.Bladerstrike gehad kort en direkt gas eraf gehaald.
Als ik nu de batterij aankoppel, doet de 4 in 1 (e-sky control unit) wat ze altijd doet. Knipperen en vervolgens groen blijven branden.
Dat is het teken dat je los kan.
Als ik gas wil geven hoor ik alleen een hoog gepiep, ik zie geen tandwielen lopen, de tandwielen zien er allemaal goed uit.
Bij 70% gas gaat de 4 in 1 rood branden, zonder dat de bladen in beweging zijn geweest.
Motoren zijn nieuw, minder als 1 lipo oud en standaard.
Heb ik mijn moteren gesloopt of is de 4 in 1 overleden ???
Servo's zijn allemaal aan te sturen en werkt gewoon normaal.
Hoe kan ik de heli en de 4 in 1 behoeden voor schade door teveel stroom ?
Kan iemand uitleggen wat je kan zekeren en hoe.
2. Als ik de heli op een vlakke ondergrond heb staan en het gas dicht en de nick en roll stick in het midden. Is er met de trim niet uit te halen.
Dus is dat dan een kwestie van servo armpjes verlengen en verkorten ?
gr,
Bart