TechTeam fleet trucks

Discussie in 'Bouwverslagen Trucks en Bouwmachines' gestart door Peter van Rijnsbergen, 12 jan 2018.

  1. Peter van Rijnsbergen

    Peter van Rijnsbergen

    Lid geworden:
    24 jan 2004
    Berichten:
    819
    Locatie:
    Rhenen
    De reo-ginaf heeft ook de achterassen weer terug.
    Niet met de originele ophanging
    Maar een eenvoudige pendelende ophanging
    Mezelf verrast hoe snel in het elkaar gezet was.d
    e assen zitten in mijn beleving nog scheef. Maar niets dat niet opgelost kan worden.
    De "n20" motortjes zitten er nu ook al in.
    Bij de 1600v is de snelheid goed, ik hoop dat ik bij deze ook goed zit

    Fotos volgen nog.
     
  2. Peter van Rijnsbergen

    Peter van Rijnsbergen

    Lid geworden:
    24 jan 2004
    Berichten:
    819
    Locatie:
    Rhenen
    de beloofde fotos'
    de achterwielophanging
    achterboven.JPG

    6x6onder.JPG
    de aanpassing van de aandrijflijn met de 2 n20 motoren. en de spoorstang achter de vooras

    aangepast naast origineel.JPG
    de chassis lengte is nog niet aangepast de wielbasis wel.
    met het hulpframe voor de kiepbak zal de chassis lengte optisch ook aangepast gaan worden
     
  3. Peter van Rijnsbergen

    Peter van Rijnsbergen

    Lid geworden:
    24 jan 2004
    Berichten:
    819
    Locatie:
    Rhenen
    het staat niet helemaal stil. het schuren en plamuren van de cabine is een van de dingen.
    van het 2e en 3e chassis zijn de voorassen al verplaatst.
    de achterwielophangingen mogen binnenkort uit het nieuwste stukje gereedschap komen rollen.
    de cabine's zullen voorlopig het handwerk blijven.

    om de afmetingen een beetje in perspectief te brengen.
    daf en ginaf.JPG

    in theorie zouden dze trucks ook een bouwput gedeeld kunnen hebben. er zit ongeveer 6 a 8 jaar tussen het productie gaan van dit type ginaf, en de introductie van de daf 2800
     

Deel Deze Pagina