Tekeingne vligetuigen gezocht

Hallo,

Ik ben op zoek naar de volgende tekeingen (of kopien):

- Graupner Delta
- Multiplex BigLift
- Robbe Lanzet
- Robbe Puma (laagdekker)
- Somprop Zaukonig

Alle onkosten worden uiteraard door mij vergoed.

Bij voorbaat dank

Ruud

Ruud,

De tekening van de Big Lift moet ik nog ergens hebben.
Net als een heleboel onderdeeltjes en de vleugelsteunen.

De tekening van de SE 10 heb ik al wel opgesnord en is klaar voor verzending.

Volgende week als het geen vliegweer meer is een lijst maken van de tekeningen.

Groeten, JH

Dank je, Jan-Hein.

Kun je de tekeing van de BigLift meesturen? Dan kat ik volgende week een kopei maken.

Ruud

Dat wordt een dure business Ruud. Het zijn 3 groooooooooote tekeningen en een bouwbeschrijving van 6 blaadjes....:D

Wat is er trouwens mis met je toetsenbord ?? Of heb je haast?

Groeten, JH

Kosten zijn geen probleem. Stuur je kopieen of orgineel op?

Er is niks mis met mijn toetsenbord. Moet mijn berichten wat rustiger typen en daarna doorlezen op taalfouten.

Ruud

Ruud, JH, tekeningen Big Lift, Zaunkonig en Puma heb ik (ook digitaal) en hoeft niet veel te kosten voor een afdruk.

Da's een goed alternatief Jako.
Met veel plezier kopieer ik die dingen, maar als het goedkoper kan, dan graag.

NB ik moet nog steeds die tekeningen eens op een rijtje zetten. Misschien zit er nog wat voor jou bij.

Groeten, JH

Eind deze week ga ik toch de Tekeing van de Graupner Cirrus laten kopieren. Ik zal dan eens vragen in welk formaat ze moeten zijn>

Ik ben bbereid mijn bijdrage te kleveren aan de database van de tekeningen

Heb enn pm gestuurd voor een kopie van de tekeningen per e-mail. Ik kan ze dan misschien zo indelen dat ze makkelijk op A4 uit te printen zijn.

Ruud

Het is mijn bedoeling om ze te scannen. Dan kost het beheer van de database in principe niets. In bepaalde gevallen wil ik wel een keer een afdrukje maken. Echter aangezien ik dit op het werk moet doen buiten de reguliere werktijd kan dat even duren.

De tekening van de Robbe Lanzet heb ik geloof ik hier rondslingeren.

Back