Tekening autogyro gezocht

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
P

Pjotrrr

Guest
Lijkt me leuk om de mogelijkheid van een indoorversie te gaan onderzoeken, dus wie heeft een tekening van een goed vliegende grote of kleine, brandstof of electro autogyro?

Peter

museum_autogiro_wallis.jpg

Deze vind ik wel een mooi. Deze vloog pas tijdens de clubdag op ons veld in Ermelo. Ik heb alleen deze foto's. mischien kan je met die info ergens een tekening vandaan halen.

DSCF1097%7E0.JPG

DSCF1109.JPG

DSCF1110%7E0.JPG

Blazen..

Er zijn er 2 a 3 die t gelukt is, maar de site is helaas down.

site werkt hier gewoon niek.

en indoor... dikke fohn mee :) of een ander vliegtuig ervoor of gewoon een vertraagde speed 300 op de kop houden, mogelijkheden zat......

Autogyro's vliegen ook zonder wind: Spin up met de hand en meteen een lange aanloop om op snelhid te komen, ik ben inmiddels eeen draadje gestart in het indoor forum met een indoorvideo van een autogyro....

Peter, ik zal straks eens in mijn tekeningen archief duiken, ik heb ergens 2 tekeningen ervan liggen. Eentje komt uit een FMT van jaren terug en eentje van een model dat hier in Sittard regelmatig door de lucht gaat. Deze laatste is gebaseerd op de romp van een stick, de vleugel is vervangen door een klein vleugeltje waarop aan de tippen 2 rotors zitten.

Hi Theo,

Bedankt, rustig aan met de rug he!
@Tadango: de site lag gisteren plat en doet het sinds vanmorgen inderdaad weer ;)

Peter

Back