Tekening big lift

Wie heeft voor mij een tekening te leen van de legendarische Big Lift.
Ik wil deze graag kopieren en inscannen (heeft een ander er ook wat aan).

ik heb nog wel en big lift staan met een zo goed als nieuwe zenoha 38
compleet voor 350 euro met alle electronica er bij

gr erik

Volgens mij verkopen ze de big lift niet meer, lijkt me niet zo'n groot probleem.
@Paul: ik wil hem dus eigenlijk niet van triplex maken.... zit er bij die set ook een tekening?

De verwarring is waarschijnlijk: verkopen ze bij die winkel de tekening of een complete bouwdoos? Ik heb het idee dat Jako denkt dat het over een complete doos gaat, en dat jij het hebt over een losse tekening...of zie ik dat verkeerd?

Volgens mij gaat het over een complete bouwdoos of in ieder geval bouwpakket, net als de befaamde Extra van Dennis.

Ik heb inmiddels begrepen dat deze niet meer worden geleverd, sterker nog, deze zouden "nooit geleverd zijn", laatste uitspraak omdat Hobby Inn wat problemen heeft gehad tav copyrights met Multiplex (had Johan toch gelijk). Inmiddels heb ik via een andere forummer de tekeningen van de romp boven water en die mag ik kopieren, welicht dat hij de tekeningen van de vleugels ook nog vindt (geduld is een schone zaak).

het kan zijn dat Hobby In, de bouwdoos van DE BIG LIFT verkoopt , maar ik had het wel over de tekening , en een berichtje hier bij intresse kost geen geld, noch moeite.
dus mijn besluit is GEEN BELANGSTELLING

Beste Simen,

Het was/is mij niet duidelijk of jij mij nu de tekeningen aanbood of de triplex versie van de big lift. Uit je laatste reactie maak ik op dat het toch om de tekeningen gaat. Daar heb ik uiteraard wel belangstelling voor als je aanbod nog geldt. Misverstand laten we maar zeggen. Ik neem even contact met je op via PB.

Heeft dit draadje nog wat opgeleverd, betreffende een tekening van de big lift?

Ik ben ook opzoek naar een tekening van de big lift. Is er iemand die mij kan helpen.
Het mag de originele versie zijn, maar de triplex versie is ook perfect.

groeten Paul

ps. hobby in levert ze niet meer, inderdaad de copyright problem

Hoi Paul, wat misschien nog gemakkelijk is als je even je e-mail adres aan mij geeft dan kun je met je memorystick naar de copyshop lopen, scheelt Simen ook weer de moeite van het opsturen.
@Simen: vandaag eindelijk gelukt om de tekeningen van de kwik fly op de goede schaal af te drukken, begin volgende week stuur ik ze op incl. de tekeningen van de Lift uiteraard.

Back