tekening Calmato 40 trainer

Ik moet helaas de voorkant van de Calmato trainer fixen na een " ongevalletje" :rolleyes:

Weet iemand waar ik een tekening vandaan haal om zodoende de originele maatvoeringen weer te kunnen realiseren. (15 cm langer dan nu) :rolleyes:

zo ver ik weet zijn er geen tekeningen van een arf kist!!
dan zou je al bij de fabriek moeten zijn maar die geven toch niks!

even naast een andere calmato houden en na bouwen???

lijkt mij het makkelijkste!

suc6 groet niels

hmm ik had al een vermoeden inderdaad. Hoop dat de assemblage instructie van de ARF tekeningen op schaal heeft, dan kan ik het ook uitschalen.

Zijn die dingen nog nooit als kit geproduceerd dus..hmmm :rolleyes: jammer

hallo

nee dat (nog)niet weet ook niet of dat ooit zal gebeuren het kost nu al niks!

als je de bouw beschrijving erbij hebt staat daar ook niks op (doorsnede oid)

ik zal even op die van mij kijken maar denk het niet!

groet niels

Hoi,

Super zeg dat je dat hebt. Ik ben geïnteresseerd in de spanten (dwg/dxf of scan?) Maar nog het meest in de romp aangezien ik daar de meeste schade heb. (neus).. zijn die te scannen denk je? Zijaanzicht neus tot motorschot is het meest nodig eigenlijk.

Ben al voorzichtig bezig geweest de rest stukken in vorm te krijgen maar dat valt niet mee.

All,

Ik heb ooit de Calmato nagetekend en lever hem als freesset, als je twee romzijkanten wilt hebben dan hoor ik het wel, kosten ongeveer 10€ !
Let wel op, het eerste model Calmato, hoogdekker, de nieuwere uitvoering is volgens mij iets anderes!
Completer romp (al het triplex en balsa voor de staart) is 30€

Het ook nog een gedeeltelijk gebouwd rompje staan mag weg voor 15€

Alles ex verzendkosten !

mvg Jetman

All,

Ik heb ooit de Calmato nagetekend en lever hem als freesset, als je twee romzijkanten wilt hebben dan hoor ik het wel, kosten ongeveer 10€ !
Let wel op, het eerste model Calmato, hoogdekker, de nieuwere uitvoering is volgens mij iets anderes!
Completer romp (al het triplex en balsa voor de staart) is 30€

Het ook nog een gedeeltelijk gebouwd rompje staan mag weg voor 15€

Alles ex verzendkosten !

mvg Jetman

Tja weet je wat het is... voor dat geld plus de verzendkosten kosten naar India kan ik voor 109 USD een ARF kopen zonder motor in Singapore. Verzenden kost me dan 22 usd.

Ik wil het gewoon zelf doen en ik heb al een tekening gekregen gelukkig die me op weg helpt. Ik zou blij zijn met je digitale tekening maar je zal hem niet willen delen vermoed ik.

In ieder geval bedankt voor het aanbod.

Ja, India had ik even niet gezien! Ik zal eens zoeken of ik de digitale tekeningen nog heb, als ik ze vind kan ik ze naar je mailen.
Alles is getekend in Coreldraw.

PB even een email adres !

mvg Fred de Man

Heren,

Ik ga even proberen een oude PC te reanimeren waarop de coreldraw tekeningen staan, als dit lukt zal ik aan één ieder die hierom gevraagd heeft de tekeningen mailen!

mvg Jetman

Back