Tekening Cat

hallo,

in de winter ga ik weer een speedboot bouwen. ik zit nu alleen erg te twijfelen tussen een cat, mono of een hydro. al neig ik wel richting de Cat te gaan. Nu heb ik al tekeningen van een hydro en van een mono maar nog niet van een mooie cat. Nu vind ik de Flatcat van Juriaan erg mooi, maar die tekeningen geeft hij uiteraard niet uit vanwegen de verkoop van een bouwkit van de cat. ik heb verder al in de bootindex gekeken maar vind die cat tekeningen nogal onduidelijk en meestal niet compleet. ik vind vooral de vormen zoals de mystic, miss geico, genesis en dus de flatcat of de andere cat's van juriaan erg mooi.

ik hoor graag wat.
Gr. Sam

Zoals als in het andere draadje al te lezen is ga je geen tekeningen vinden van een Geico , Mystic of Genesis...

Je zal goed moeten zoeken en snuffelen ;-)

Verzonden vanaf Tam-Tam V1.2.5

Nee ik hoef niet precies zo de tekeningen van de miss of genesis te hebben maar dat is zegmaar de soort cat die me aandspreekt. Van die mooie ronde spiegels en spitse neuzen v.d. Drijvers zegmaar.

sam kerel vraag geld voor je verjaardag en koop een pakketje spantjes
van de flatcat is een heel mooi pakketje incl kap
een duidelijke bouwtekening

en het is een romp mits goed gebouwd
die je makkelijk ruim over de 100 km
kan laten varen als je dit zou willen

ik heb hem ook gebouwd en is een van de rompjes
waar ik heel veel plezier aan beleef elke keer weer

jazeker die flatcat is écht super. maar een boot van 80 cm gaat te duur worden kwa elektronica, dus gaat de boot ~60 cm worden. bovendien vind ik het ook erg leuk om het helemaal zelf te maken (incl. uitsnijden).

Een boot van 80 cm hoeft niet duur te zijn qua electronica.....
Hangt er vooral vanaf hoe hard je wil gaan , wil je richting de 100 gaan kost het wel wat ja...

Neem je genoegen met 50~60 kan het al een stuk goedkoper ;-)

een oud ontwerp van mij maar nooit echt volledig afgemaakt. Geeft je wel een idee wat je zou kunnen maken.

dzb5au.png

bedankt maar ik heb al een oplossing gevonden :D
(kijk zo over een paar minuutjes maar in het speedbotenhoekje)

Mvg. Sam

F1 powerboat catamaran

Hallo,

Ik ben op zoek naar tekenigen voor een F1 powerboat catamaran.
Of een complete romp van 60/70 cm.
Ben hier al een tijdje naar op zoek maar kan niet echt iets vinden.
Kan iemand mij verder helpen.

Edwin

Back