Tekening Charter

• Topicstarter Topicstarter ronnieboy
  • Startdatum Startdatum
R

ronnieboy

Guest
Ik ben op zoek naar de tekening van de vleugel van een Robbe Charter.

Wie kan mij blij maken?

Ron

Eventuele reacties ook naar : ronnieboy@zonnet.nl of gewoon hier op het forum.

zou iemand deze tekening ook naar mij kunnen sturen, ik wil een nieuwe vleugel gaan bouwen.
alvast bedankt

Ik heb nog een komplete bouwdoos hier van een charter met tekening.

Iemand intresse?

ja ik heb misschien wel interesse, maar wat wil je er voor hebben en wat zit er allemaal precies bij

thijs

Alles! Thijs.

Ik heb ooit gekocht met het plan om een nieuwe Charter te bouwen.
Maar uiteindelijk bleken er toch steeds weer andere projecten voor te gaan, en heeft de Charter kit alleen gediend om als verzamel plaats voor stof.
Wat heel goed werkt overigens :lol:

Kortom een Robbe Charter kit met alle hout delen spanten etc. voorgebogen landings gestel ramen plastic glasdoek voor de vleugel een zakje met schroeven en andere kleine dingen bouwtekening, bouw beschrijving etc.

Voor 60 Euro of zo is hij van jou

Gr.
Jacques

hoi
en de tekening van de charter, waar hangt die op het moment uit?
ik zou hem graag scratch willen bouwen.(zo zal ie waarschijnlijk eindigen ook :twisted: )
email dtcscoob@hotmail.com

@wilco1985

Hoi het pakket ligt er nog steeds, Monkey had ook interesse maar niets meer van gehoord verder. :wink:

nog steeds..... maar kan geld nu even voor wat anders gebruiken, misschien over jaartje, dan huidige bouwsels wel afgerond..... als je die ander er blij mee maakt, doe maar! :wink:

en hij is in middels af en heeft al gevlogen. :!: ... als alle toeters en bellen er op zitten dan zal ik wel even een picture neerzetten.

Back