Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nou ik onder tussen al een tekening gevonden en besteld.
Het wordt Gee Bee R2 van Wendel Hostetler ik heb voor de zekerheid de Gee Bee Z tekening ook maar besteld want ik twijfel nog tussen deze twee.
Als geluid de maatstaf zou kunnen zijn... oef... 5PnJkBl0Ql8[/media] The Galloping Ghost @ Warbirds over Oberhausen - YouTube
Het geluid gaat door merg en been... indrukwekkend. Ook de prop helpt mee... moge duidelijk zijn...
Met 3 cilinder Kolm 4 takt. Prachtige motor.
Tragisch dat het origineel op Reno verongelukt is... en velen daarbij het leven lieten... The Galloping Ghost...
Tzja... en het erge is dat er nog meer filmpjes met die motor zijn...
Het erge is Ron... Huuuu.... Mijn burman gaat iedere dag met z'n Ducati naar z'n werk... desmo-nachtmerrie... als ie laat thuis komt... vroeger had ik een buurman met een MGB-GT met ook zo een een fraaie broem... zucht...
Het leuke is dat je de 3 filmpjes tegelijkertijd kan laten afspelen... heb je 3D sound... 3 pitters, 6 of 12 klinken altijd bijzonder... Dit 4-takt driepittertje klinkt als een orkest...