Tekening gevraagd JetBrett en Shark

Heeft iemand de volgende tekeningen voor mij ter overname (of een betaalde kopie).
- de JetBrett (1 motorig neusprop) FMT 04/2011

- de Shark van PteroWorks

Ik bouw het liefst van tekening met een Gamma plaat.
De bouwpakketten zijn mij te duur voor hetgeen je er voor krijgt.
Ik hoor het graag.
Groeten
Ton

Je bent net te laat hier heeft een tekening digitaal gestaan.
jetbrett-edf

O sorry, reageer op Jetbrett maar kistje op de foto ziet er heel anders uit.
Lijkt haast een Hai ( type1)

Ken eigenlijk alleen deze:
3201412.jpg

En deze:
Fraesteilesatz-fuer-Jetbrett-EDF.jpg

Lijkt wel hier op:

6211446_killerhai_01.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Het gaat dus om die 1 motorige met neusprop. (natuurlijk ook de shark)
Jou voorbeelden komen van dezelfde ontwerper met Hai trekjes.

Succes met jullie EDF versie

Ik heb toevallig de Shark ook gebouwd. De tekening die erbij zit heb je niets aan als je hem na wil bouwen. Het merendeel van de onderdelen staan er nl niet op. Het is echt een assemblage tekening.

Ik heb hem overigens mooit lekker vliegend gekregen. Moet er nog een mee experimenteren. Zwaartepunt is erg kritisch bij die van mij.

De jetbrett gaat volgens mij makkelijker goed vliegen. Je kan natuurlijk de FMT bestellen waar hij in stond, dan heb je de beschrijving en de tekening. (Edit- zie net dat die uitgave is uitverkocht... jammer)

Bedankt goed om te weten dat ik aan die shark tekening niets heb.
Misschien is er nog een lezer met een tekening van de Jetbrett uit de FMT 04/2011.
we wachten af.

Bedankt goed om te weten dat ik aan die shark tekening niets heb.
Misschien is er nog een lezer met een tekening van de Jetbrett uit de FMT 04/2011.
we wachten af.

Kan je niet gewoon deze bestellen:
Jetbrett

Is zowel 1 motorig als twee motorig te bouwen.

Konstruktion: Wolfgang Werling, 2011, Spannweite: 1.150 mm, Länge: 725/825 mm, Fluggewicht: ab 850/ab 950 g, Profil: MH 43 mod., Antrieb (1-mot.): Hacker A 30 12 M V2, Antrieb (2-mot.): 2×Mega 16/15/4, Akku: 3S-LiPo, 2.500-4.300 mAh, RC-Funktionen: Quer/Höhe, Motor, (Seite), Rumpf: Holz, Tragfläche: HolzUmfang: 2 Blatt DIN A1Jet-Feeling in konventioneller Verpackung. Der rasante Nurflügel für sichere Piloten besteht komplett aus Holz und kann in der ein- oder zweimotorigen Version gebaut werden. Der zusätzlich zum Bauplan erhältliche Frästeilsatz (Best.-Nr. 6211368) erleichtert den Bau des Modells erheblich.

Ja dat zou kunnen maar het is net niet de 1 motorige met neusprop.
Misschien met een kleine aanpassing.

Volgens mij is dat hem wel, met 1 tekening kan je verschillende uitvoeringen maken. Iemand op de club vertelde me dat.
En dat moet ook kloppen als je de beschrijving leest, want tekening is van 2011 en van Wolfgang Werling en er staat in dat er gekozen kan worden voor twee aandrijf varianten.

Dat vermoeden had ik na jou mailtje ook dus gisterenavond laat nog besteld.
Ik zal het hier nog even noteren als het 2 aandrijvingen betreft.
Bedankt

Vergeten te melden.
Ja hoor hij is al geknipt.
Er staan inderdaad beide modellen op de 1 en 2 motorige JetBrett.
Ik bouw de 1 motorige versie met een dekseltje in de bodem voor de accu wissel.
Zal niet zo snel gaan als jullie JetBrett EDF maar dat hoeft ook niet.

Back