tekening gezocht van een charter..

hallo

mijn eerste vliegtuig ,waar ik ook mee heb leren vliegen was een charter van robbe,, en dat is al wel zo,n 20 jaar geleden ,dit vliegtuig zou ik graag weer eens bouwen .
mijn vraag is dan ook of iemand een site o.i.d weet waar ik een tekening van de charter kan vinden,,,

groeten peter

Mocht je nu besluiten om hem toch van tekening te willen bouwen, denk dat ik thuis nog ergens onder een dikke laag stof de tekeningen moet hebben liggen. Laat me ff wat weten, ga ik voor je zoeken

Die nu op de Robbe website staat, is de nieuwe versie van de kit (Neuheit 2007) die nu lasergesneden is i.p.v. gestanst ..... maar boven de 90 (of 77) eurie komt nog een handje vol spul als wielekes, bespanfolie etc. ...

Van de tekening bouwen is een hoop improviseren omdat daar lang niet alles op staat (maar is wel een heel stuk goedkoper, hooguit een paar tientjes hout )......

hallo

heb het gezien ,ik denk dat dit het type is zonder ailerons,maar inderdaad vanaf tekening bouwen vindt ik altijd een uitdaging ,heb net de piper j-3 cub schaal 1/6 gebouwd vanaf tekening , hout en folie en de hele kermis is hier voldoende aanwezig,,,maar ik heb nog een 17 jarige zoon thuis die zich ook begint te intereseren voor het rc - vliegen ,hij oefent nu elke dag op de sim,,vandaar de charter .dit is wel een geschikt model voor hem ......

groeten peter

Back